Ik had gehoop dat mn hypostore bestelling er gister zou zijn maar word denk ik pas volgende week. Jammer dat ik dan donderdag pas weer thuis kom van werk, ik ben echt benieuwd naar die crystal grey
Hier heb ik mijn set gewonnen, dit was pas de tweede keer dat ik meespeelde en ik was de laatste die inschreef voor een lot, dus kreeg een nummer toegewezen ipv te kiezen. Maar dat was blijkbaar toch een gelukje voor mij! Nog een gelukje is dat ik de peesjes mocht inruilen voor wat anders, mijn Shires dragen maat XX-full peesbeschermers en die heeft ES niet.
Ik win ook zelden iets, dus had er weinig van verwacht. Is weer even een opkikkertje!
Ik heb zojuist de PS of Sweden sage set gewonnen, bestaande uit dekje en frontriem. Zo mooi!
Nu op zoek naar een bijpassend shirtje. Iemand een tip?
Pattypaard
Geplaatst: 25-04-20 22:30
Nou het gaat behoorlijk best met de mensen in dit topic en het winnen daar! Al 5 mensen geloof ik die er een set gewonnen hebben. Supertof!!! Heel veel plezier er mee!
SpikkelFire
Geplaatst: 25-04-20 23:18
Stal_Fiore schreef:
Ik heb zojuist de PS of Sweden sage set gewonnen, bestaande uit dekje en frontriem. Zo mooi!
Nu op zoek naar een bijpassend shirtje. Iemand een tip?
Ohh jaloers, daar had ik ook aan meegedaan. Veel plezier ermee!!
Ik ook niet. Ben jaloers op de rest. wil wel mooie foto’s van de gewonnen setjes hier voorbij zien komen hoor! Maar ik mag niet klagen, dit jaar nog een dekking gewonnen met lootjes.
Haha! Ja we wachten geduldig af Ik gun het iedereen
Stal_Fiore
Geplaatst: 26-04-20 09:25
absque_dubio schreef:
Kimley schreef:
Ik win anders gewoon niks
Ik ook niet. Ben jaloers op de rest. wil wel mooie foto’s van de gewonnen setjes hier voorbij zien komen hoor! Maar ik mag niet klagen, dit jaar nog een dekking gewonnen met lootjes.
Oehhh dat is ook gaaf!
Stal_Fiore
Geplaatst: 26-04-20 09:27
Moet eerlijk zeggen dat ik teveel lootjes had gekocht voor diverse items in hun loterijen... maar de euforie als je gewonnen hebt Hoe leuk is het om te zeggen “heb ik gewonnen”