Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariett schreef:Proberen hier en daar lijkt me geweldig! Alleen ik heb zelf alleen een pad met ingebouwde inlages, verder niks. Dus dat uitproberen gaat zo moeilijk
Maar langskomen lijkt me zeker praktisch! Dan neem ik mijn dekje ook mee. Ik heb namelijk geen idee wat voor vakken ze eronder heeft gemaakt. Dus dan kunnen we ook eventjes passen![]()
3D mesh had ik ook naar gekeken (bij Kifra), maar daar stond zo weinig informatie bij dat ik het niet aandurfde, haha. Eigenlijk zou ik alles even moeten voelen! Was een beetje bang geworden van jouw inlages van toen, jij had onwijs dikke/stijve inlages met dikke randen eraanWeet alleen niet meer wat dat waren!
Runa schreef:@fabster
Op de site van barefoot staat bij de inlages wel wat informatie over de inlages die ze daar verkopen (schuim, moosgummi en hd inlages), verder kun je in dit topic en/of het voorgaande topic denk ik ook wel wat informatie vinden als je zoekt op bijvoorbeeld 'inlages' of specifiek op de inlages die je zoekt
woepsie90 schreef:Is de Barefoot Stretch & Breath niet groter dan 85cm te krijgen?
Heb nu een 24" singel (ong maat 60) en heb flink ruimte bij singelstoten over aan beide zijden, heb het gevoel dat het langer mag dan maat 85. Terwijl Stretch & Breathe me een fijne singel lijkt
Harvey doet altijd wat geirriteerd bij omdoen van onze huidige singel, kijkt me nijdig aan en doet alsof hij gaat happen.
Heb nog niet hiermee gereden maar wil binnenkort wel eens, eindelijk, opstappen. Vandaar!
[ [url=m/hutkOY.jpg]Afbeelding[/url] ]
tiwi1969 schreef:Knie gaat relatief goed, kan er weer prima mee lopen, al denk ik dat alles met elkaar verband houdt.
Ik heb ook al gedacht of ik misschien iets meer A-zitting in mijn Ghost kan creëren door een kleine verhoging onder de zitting te doen in het midden, zoiets als de frontrizer(heb ik er al in) maar dan langer doorlopend. Of misschien door de inlagen iets aan te passen waar mijn bovenbeen ligt, iets smaller maken zeg maar. Misschien dat een cm al verschil kan uitmaken.
Heeft iemand daar nog tips, inlagen die iets "mens" ergonomischer zijn?
tiwi1969 schreef:ik heb deze, maar die gaat vanaf 1 meter:
https://www.kramer.nl/singel-Soft.htm?w ... &ci=262684
Deze is er wel in 90 cm
https://www.kramer.nl/dressuursingel-me ... &ci=257103
woepsie90 schreef:woepsie90 schreef:Is de Barefoot Stretch & Breath niet groter dan 85cm te krijgen?
Heb nu een 24" singel (ong maat 60) en heb flink ruimte bij singelstoten over aan beide zijden, heb het gevoel dat het langer mag dan maat 85. Terwijl Stretch & Breathe me een fijne singel lijkt
Harvey doet altijd wat geirriteerd bij omdoen van onze huidige singel, kijkt me nijdig aan en doet alsof hij gaat happen.
Heb nog niet hiermee gereden maar wil binnenkort wel eens, eindelijk, opstappen. Vandaar!
[ [url=m/hutkOY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand een veelzijdigheid singel waarbij de gespen niet op de huid liggen, die volledig elastisch is en niet van leer? Ik wil graag de Barefoot S&B maar ben bang dat deze toch nog steeds te klein is. Heb maatje 90 nodig. Zelfde geldt voor Westip, ook te klein...
Runa schreef:Een tijdje geleden stond ik ook op het punt aan de knutsel te gaan met hd inlages en dergelijke, maar ik kreeg toen ook wat andere tips, bijvoorbeeld om een yogamatje op maat te snijden en op de kussens te leggen, om zelf een stuk kunststof te snijden en op of tussen de inlages te leggen, of om van schuimrubberbetaalbaar.nl of iets in die geest wat stevig schuim te halen.
En ja, dat is een Fuchs
woepsie90 schreef:Buitenzinnig schreef:Westip en FRA zijn hetzelfde
Alleen ander merkje erop en bij FRA heb je meer keuze uit biesjes
Kan je bij de FRA dan een kleur bies kiezen? Hij is toch gewoon zwart met grijs biesje?