Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
schrikdraad schreef:@mystery
ik zou best zonder vps durven te nemen.
Een paar jaar terug was dat HET boomloze zadel.
Ik kan me niet vootstellen dat het nu ineens waardeloos zou zijn.
Ik ben zelf 170 met korte pootjes en ook zwaarder.
Zowel paard als ik hebben geen last van de london zonder vps.
Het zit wel brederdan met boom, maar dat doen al de types batefoot
Safiera schreef:Misterylady schreef:Op zich is 1.68 niet superklein maar mijn benen zijn wel kort. Ik wil heel graag een London maar ik las ergens dat die niet fijn zouden zijn voor mensen met korte benen. De Cherokee lijkt me ook wel wat, dus ik twijfel nog tussen die twee. Nog even doorsparen en dan kijken waar ik beide zadels in maat 2 kan testen.
Ondertussen MP in de gaten houden. Omdat ik wat zwaarder ben, is mij aangeraden in elk geval een zadel met vps te nemen maar bijna alles is of maat 1 of zonder vps.
Ik vond de London inderdaad niet fijn (met korte benen). Ben 2 cm groter dan jij maar heb korte pootjesVond het erg jammer, wilde graag een dressuurzadel.
Hier nog eens de foto van mij op de London: Je ziet dan mijn knieën niet echt uitkomen en ook het zweetblad lang is.
http://i138.photobucket.com/albums/q264 ... 0218-1.jpg
Safiera schreef:Ook kan een nieuw zadel nog heel anders zitten dan een meer gebruikt exemplaar. Dat vond Sheran (die mijn zadel overnam) ook in vergelijking met haar testzadel. Toch Sheran?
teuben schreef:Mijn verkoper geeft aan dat ik de beugelophanging kan aanpassen, dit heb ik gedaan, zonder resultaat. Met rijden heb ik erop gelet dat ik geen stoelzit hanteer. Ik ben zelf 1.78 lang en heb broekmaat 38. Mijn pony is 1.55m en ik ben te groot. Ik krijg volgende week de barefoot cheyenne. Buitenzinning: vind jij dat het zadel goed op mijn pony ligt? Voor zover je dat kunt zien op de foto?