Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 10:16

Mnoonn schreef:
Dochorse heeft de jungle wel in essence

En met korting!

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 14:27

oei heel aantrekkelijk nu, maar heb nog nooit een suède gekocht alleen Loire

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 15:33

Celebi schreef:
Vraag me sowieso af hoeveel de Jungle op de Spruce lijkt. Kan niet wachten op die vergelijkingsfoto.

Als je nog paar dagen geduld hebt, mijn Jungle in de Essence uitvoering komt eraan :=

Contemplate

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 19:45

Ik ben naast de vergelijking Jungle vs Spruce ook wel benieuwd naar een vergelijkingsfoto van Powder Blue met Corn Blue en Jungle met Peacock. Denk dat de Powder Blue vrijwel dezelfde kleur blauw is als de Corn Blue namelijk en de Jungle vind ik nou moeilijk inschatten. Hoe groen en hoe blauw is die nou :o

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 20:47

Contemplate schreef:
Ik ben naast de vergelijking Jungle vs Spruce ook wel benieuwd naar een vergelijkingsfoto van Powder Blue met Corn Blue en Jungle met Peacock. Denk dat de Powder Blue vrijwel dezelfde kleur blauw is als de Corn Blue namelijk en de Jungle vind ik nou moeilijk inschatten. Hoe groen en hoe blauw is die nou :o

Zal de jungle wel in dit rijtje leggen voor de vergelijking! Doe ik de pine green er ook gelijk bij, die staat er ook nog niet op

Afbeelding

Contemplate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 21:09

Oh super dat je dat wilt doen! En wat een mooie verzameling heb je! :D

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 09:11

Dit was heel slecht voor mijn portemonnee :x
Ik heb de essence jungle en fondant besteld en de mallow in suede :=

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 10:27

Ik heb ook per ongeluk de essense jungle besteld. Ik twijfel nog heel erg over de mallow suede, dus ik heb in de tussentijd de rosewood maar in de opruiming besteld nog _-:( Als iemand me mijn eigen logica uit kan leggen, be my guest :')

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 11:12

Ik weer met mijn grote mond he… :+

De Mallow suede lijkt mij wel mooi. De rest nog steeds niet afwijkend genoeg van wat ik al heb.. naja we wachten het maar even af.

Misschien is het voor mezelf zoiezo een idee om alles weer eens op de foto te zetten want laatst wilde ik wen zwarte Mesh aanschaffen en wat lag er op stal? Inderdaad… de zwarte Mesh variant. :+ :+

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 12:47

Afbeelding

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 13:08

Hahaha Wiwabalia oeps! Ik heb nog wat dingen onderweg nu en als die er allemaal zijn dan ga ik ook weer even nieuwe collectie foto's maken

De Mallow lijkt helemaal niet op al die kleuren, waarom geen vergelijking met de Rosewood? Omdat dat geen suede is?

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 13:53

Ook orchid zou interessant zijn in de vergelijking, maar misschien lijkt dat allemaal teveel op elkaar :x

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 13:55

Met een beetje knip en plakwerk en een ouder kleurvergelijk waar die Orchid op staat, is dat toch zo zelf te maken?

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 14:00

Zouden ze dit ook niet express doen? Precies de Plum ertussen, wat echt meer paarsig is..

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 14:00

Afbeelding

Hier de powder met een ondershirt van de Jungle. EJ had de peacock dekjes gebruikt om set te maken. Dan valt wel echt dat die Jungle zeker geen groen tint is!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 14:04

Wat is de jungle dan als het geen groen tint is? Blauw?

Ik vind de mallow ook wel echt een paarse tint ipv roze, en de powder blue oogt op die foto hierboven ook wel lila ipv echt blauw.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 16:04

Hebben jullie dit ook gezien

Afbeelding

Ben er wel heel benieuwd naar
Ik heb en Haflinger die moet altijd masker dragen
Heb nu tineline maar vind deze ook wel netjes er uit zien

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 16:24

Maartje_M schreef:
Hahaha Wiwabalia oeps! Ik heb nog wat dingen onderweg nu en als die er allemaal zijn dan ga ik ook weer even nieuwe collectie foto's maken

De Mallow lijkt helemaal niet op al die kleuren, waarom geen vergelijking met de Rosewood? Omdat dat geen suede is?

Ik heb de Mallow besteld en de Rosewood heb ik thuis liggen, dus ik kan een vergelijkingsfoto maken als de Mallow binnen is eventueel

De Orchid heb ik ook :j

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 16:57

Maartje_M schreef:
Wat is de jungle dan als het geen groen tint is? Blauw?

Ik vind de mallow ook wel echt een paarse tint ipv roze, en de powder blue oogt op die foto hierboven ook wel lila ipv echt blauw.

Ja ik vind hem meer naar een blauw neigen zeker als je de peacock er naast hangt. Maar goed dat is in het licht van de EJ en dat is geen lekker zonnetje natuurlijk. Die powder is zeker geen lila die is wel echt (baby) blauw

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 18:20

Milka schreef:
Maartje_M schreef:

Ik heb de Mallow besteld en de Rosewood heb ik thuis liggen, dus ik kan een vergelijkingsfoto maken als de Mallow binnen is eventueel

Oh ja graag!!

Dieseltje ben heel benieuwd naar vergelijkingsfotos van de jungle en de powder

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 18:21

Milka schreef:
Maartje_M schreef:

Cool, ben echt benieuwd naar een vergelijkingsfoto tussen die 3! Ik heb alleen de orchid maar die vind ik echt prachtig! Die lijkt op product fotos meer oranje dan oud rose vind ik. Toen ik die in het echt zag was ik zo verliefd dat ik hem meteen wilde hebben!

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 18:40

monique1983 schreef:
Hebben jullie dit ook gezien

[ Afbeelding ]

Ben er wel heel benieuwd naar
Ik heb en Haflinger die moet altijd masker dragen
Heb nu tineline maar vind deze ook wel netjes er uit zien

Ik heb hem ook gezien! Ben wel benieuwd naar het gat waaruit ze moeten grazen, de meeste zijn veel te groot om mijn haflinger te beperken :Y) Ik maak mijn eigen "thinline" maskers en daar krijgt hij echt maar 1,5cm diameter gaatje om uit de grazen.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 19:19

Ik maak thinline maskers tegenwoordig uit PVC doek. Veel sterker en meer flexibel.

Vind dat ding van LeMieux er niet slecht uitzien trouwens. Ben benieuwd hoe die zal bevallen.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 19:22

Ik zag hem ook langskomen. Hypostore verkoopt ze. Dacht bestel er eentje om te kijken. Kan altijd retour sturen.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 19:24

Hier wel wat maten

Afbeelding