Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Hoe verzenden jullie dekjes zonder dubbel te vouwen? Ik zag dat DPD wel grotere afmetingen heeft dan DHL en PostNL. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik wil namelijk de Northern Light verkopen, en voor andere dekjes is een paar dagen dubbel helemaal niet erg. Maar ik ben bang dat de glitter dan beschadigd raakt, als ik hem ga vouwen. Mocht iemand hier interesse hebben, hij is nog helemaal netjes, als nieuw, 2x erop gelegen en keurig in plastic bewaard. Voor foto's graag even pb sturen.
_Lorette_ schreef:Ik heb ook al wel een keer of 3 het hoge tarief moeten betalen, omdat ik het dekje verstuurde zoals ik hem van Hypostore of Ruitergoed had ontvangen. Sindsdien plak ik de uiteinden van de zak aan elkaar. Het dekje staat dan bol/rond, maar je krijgt geen lelijke vouw.
Texas02 schreef:Zertab schreef:Ik doe er altijd twee vuilniszakken overheen. Dan hoef je hem niet te vouwen.
Maar dan zit je nog buiten het formaat van PostNL en DHL. Daarom dacht ik misschien DPD?
Britt1 schreef:Ik heb PS of Sweden ontdekt, want vind zowel de broeken fijn zitten en de dekjes mooi! Nu ben ik niet zo van de felle kleurtjes en leek me de "coffee" tof op mijn paardje. Even een screenshot uit een filmpje, hier met het dekje!
Wil nu nog graag iets met donkergrijs en donkerblauw denk ik. Hoezo verslavend?!![]()
[ [url=m/c9COWI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anniick schreef:Hoi! Ik kom even binnenvallen. Ik ben op zoek naar dit dekje in Cob dressuur. Heeft iemand enig idee wat de naam van deze kleur is? En heeft iemand deze toevallig te koop?![]()
[ [url=m/7BnmkW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Hoe verzenden jullie dekjes zonder dubbel te vouwen? Ik zag dat DPD wel grotere afmetingen heeft dan DHL en PostNL. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik wil namelijk de Northern Light verkopen, en voor andere dekjes is een paar dagen dubbel helemaal niet erg. Maar ik ben bang dat de glitter dan beschadigd raakt, als ik hem ga vouwen. Mocht iemand hier interesse hebben, hij is nog helemaal netjes, als nieuw, 2x erop gelegen en keurig in plastic bewaard. Voor foto's graag even pb sturen.
Cchanny schreef:Texas02 schreef:Hoe verzenden jullie dekjes zonder dubbel te vouwen? Ik zag dat DPD wel grotere afmetingen heeft dan DHL en PostNL. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik wil namelijk de Northern Light verkopen, en voor andere dekjes is een paar dagen dubbel helemaal niet erg. Maar ik ben bang dat de glitter dan beschadigd raakt, als ik hem ga vouwen. Mocht iemand hier interesse hebben, hij is nog helemaal netjes, als nieuw, 2x erop gelegen en keurig in plastic bewaard. Voor foto's graag even pb sturen.
Ah toch wel? Je was er zo blij mee..
Texas02 schreef:Cchanny schreef:Ah toch wel? Je was er zo blij mee..
Ja, alleen ik vind de andere twee glitters veel mooier (Mahogany en Polar Night), dus deze blijft dan steeds liggen. Dat is ook zonde. En de kast wordt best vol, dus als ik iets bijna niet gebruik kan ik het beter verkopen. De Pistachio White komt er misschien ook nog op, maar die moet eerst gewassen worden. En eigenlijk moet ik de kast sowieso nog even bij langs om te kijken of ik er meer weg gaat of nietDe Ombre Plum PS heeft er al een paar keer op gestaan maar die wil blijkbaar niemand