PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

annaxmaex

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 08:31

Gister met de ice blue gereden, echt een mooie frisse kleur <3
Afbeelding

_Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 10:02

Wauw, staat goed op een donker paard :D

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 12:28

De roze ruffle is inmiddels verkocht. Ik heb nog veel meer dekjes, maar is misschien handiger via de app. Stuur me je nummer als je de foto's wilt ontvangen :)

Ik heb ook nog de roze/grijze ES deken, die met het grijze bontkraagje in maat 155/205, een navy PS deken ook met bont in dezelfde maat en een setje petrol bont beschermers in cob van PS + dezelfde set in Moss.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 21:16

Hoe verzenden jullie dekjes zonder dubbel te vouwen? Ik zag dat DPD wel grotere afmetingen heeft dan DHL en PostNL. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik wil namelijk de Northern Light verkopen, en voor andere dekjes is een paar dagen dubbel helemaal niet erg. Maar ik ben bang dat de glitter dan beschadigd raakt, als ik hem ga vouwen. Mocht iemand hier interesse hebben, hij is nog helemaal netjes, als nieuw, 2x erop gelegen en keurig in plastic bewaard. Voor foto's graag even pb sturen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 21:22

Ik doe er altijd twee vuilniszakken overheen. Dan hoef je hem niet te vouwen.

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 21:57

Texas02 schreef:
Hoe verzenden jullie dekjes zonder dubbel te vouwen? Ik zag dat DPD wel grotere afmetingen heeft dan DHL en PostNL. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik wil namelijk de Northern Light verkopen, en voor andere dekjes is een paar dagen dubbel helemaal niet erg. Maar ik ben bang dat de glitter dan beschadigd raakt, als ik hem ga vouwen. Mocht iemand hier interesse hebben, hij is nog helemaal netjes, als nieuw, 2x erop gelegen en keurig in plastic bewaard. Voor foto's graag even pb sturen.

Ik heb zo bij PostNL een keer extra kosten moeten betalen. DPD weet ik niet. Even goed kijken of het binnen de afmetingen valt en dan zal het vast goed gaan.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 22:14

Ik heb ook al wel een keer of 3 het hoge tarief moeten betalen, omdat ik het dekje verstuurde zoals ik hem van Hypostore of Ruitergoed had ontvangen. Sindsdien plak ik de uiteinden van de zak aan elkaar. Het dekje staat dan bol/rond, maar je krijgt geen lelijke vouw.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 22:14

Zertab schreef:

Maar dan zit je nog buiten het formaat van PostNL en DHL. Daarom dacht ik misschien DPD?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 22:15

_Lorette_ schreef:
Ik heb ook al wel een keer of 3 het hoge tarief moeten betalen, omdat ik het dekje verstuurde zoals ik hem van Hypostore of Ruitergoed had ontvangen. Sindsdien plak ik de uiteinden van de zak aan elkaar. Het dekje staat dan bol/rond, maar je krijgt geen lelijke vouw.

En dan past het qua hoogte nog wel steeds? Dat is dan best een goeie!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 22:16

Texas02 schreef:
Zertab schreef:

Maar dan zit je nog buiten het formaat van PostNL en DHL. Daarom dacht ik misschien DPD?

Nu twijfel ik of ik idd ook niet een keer dubbel vouw en dan vuilniszak erover heen ..

Is al even geleden dat ik een dekje verkocht heb

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 22:17

Ja, dat valt binnen de maximale maten. Voor de zekerheid de zak niet te veel uit laten steken, zodat je niet veel meer zak hebt dan dekje. Dan moet het goedkomen.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 22:25

Dpd kan zonder vouwen, postnl en dhl helaas niet. En die pikken ze er ook uit helaas. Zo rond vouwen gaat wel goed :j

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 23:05

Dubbel gaat wel prima met de gewone dekjes, zo krijg ik ze ook wel binnen van sommige winkels. Maar met die glitter durf ik dat echt niet aan. Ik probeer me er een voorstelling van te maken hoe dat rond vouwen er nou precies uitziet. In mijn beleving is het dan best een hoog pakket.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 23:12

Ik heb PS of Sweden ontdekt, want vind zowel de broeken fijn zitten en de dekjes mooi! Nu ben ik niet zo van de felle kleurtjes en leek me de "coffee" tof op mijn paardje. Even een screenshot uit een filmpje, hier met het dekje!
Wil nu nog graag iets met donkergrijs en donkerblauw denk ik. Hoezo verslavend?! :D

Afbeelding

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 23:44

Ik had de New maroon in m'n winkelwagentje in de aanbieding en te lang gewacht en nu is 'ie op. Stom! -O-

Bij mij kwam de PS ook dubbel en daar zie je nu niks meer van. :)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 04:12

Zowel postnl als dhl gaan prima zonder vouwen. Altijd 2 vuilniszakken erom en dan dicht vouwen en alleen de zak zoals je kado papier vouwt zegma
Kwa kosten altijd gewoon tot 10 kg

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 05:04

Maar hoe? De dekjes in full dressuur zijn 62cm x 54cm, en de maten bij DHL zijn maximaal 80cm x 50cm x 35cm, bij PostNL 100cm x 50cm x 50cm. Dus je gaat hoe dan ook al over die 50cm heen als je hem niet gaat vouwen.

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 07:14

Britt1 schreef:
Ik heb PS of Sweden ontdekt, want vind zowel de broeken fijn zitten en de dekjes mooi! Nu ben ik niet zo van de felle kleurtjes en leek me de "coffee" tof op mijn paardje. Even een screenshot uit een filmpje, hier met het dekje!
Wil nu nog graag iets met donkergrijs en donkerblauw denk ik. Hoezo verslavend?! :D

[ [url=m/c9COWI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi! <3

Anniick

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 08:20

Hoi! Ik kom even binnenvallen. Ik ben op zoek naar dit dekje in Cob dressuur. Heeft iemand enig idee wat de naam van deze kleur is? En heeft iemand deze toevallig te koop? :)
Afbeelding

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 08:32

Anniick schreef:
Hoi! Ik kom even binnenvallen. Ik ben op zoek naar dit dekje in Cob dressuur. Heeft iemand enig idee wat de naam van deze kleur is? En heeft iemand deze toevallig te koop? :)
[ [url=m/7BnmkW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volgens mij is de laatste van Iriscope bij de roze dekjes (vorige pagina) die kleur, in cob :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 10:45

R_emkee schreef:
Zowel postnl als dhl gaan prima zonder vouwen. Altijd 2 vuilniszakken erom en dan dicht vouwen en alleen de zak zoals je kado papier vouwt zegma
Kwa kosten altijd gewoon tot 10 kg

Ja volgens mij vouw ik ook nooit. En nog nooit gehoord dat ik het niet kon verzenden

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 11:00

Texas02 schreef:

Ah toch wel? Je was er zo blij mee..

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 13:53

@texas, gewoon met dpd versturen de glitter. :j

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 15:25

Cchanny schreef:
Texas02 schreef:

Ja, alleen ik vind de andere twee glitters veel mooier (Mahogany en Polar Night), dus deze blijft dan steeds liggen. Dat is ook zonde. En de kast wordt best vol, dus als ik iets bijna niet gebruik kan ik het beter verkopen. De Pistachio White komt er misschien ook nog op, maar die moet eerst gewassen worden. En eigenlijk moet ik de kast sowieso nog even bij langs om te kijken of ik er meer weg gaat of niet _O- De Ombre Plum PS heeft er al een paar keer op gestaan maar die wil blijkbaar niemand _O-

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 20:53

Texas02 schreef:
Cchanny schreef:

Ja, alleen ik vind de andere twee glitters veel mooier (Mahogany en Polar Night), dus deze blijft dan steeds liggen. Dat is ook zonde. En de kast wordt best vol, dus als ik iets bijna niet gebruik kan ik het beter verkopen. De Pistachio White komt er misschien ook nog op, maar die moet eerst gewassen worden. En eigenlijk moet ik de kast sowieso nog even bij langs om te kijken of ik er meer weg gaat of niet _O- De Ombre Plum PS heeft er al een paar keer op gestaan maar die wil blijkbaar niemand _O-

Haha ja snap ik! Dan kan je het beter verkopren inderdaad