Naomi_Haffie schreef:Bij mij schoof die nieuwe ook ineens ...
heb toch de singel stoten door de achterste 2 gedaan. En nu bleef ie wel liggen
Dit helpt bij mij ook!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Figo88 schreef:Sorry, ik moet het echt even kwijt.. Ik voel me zo ontzettend stom en rot..Ik heb gisteravond 2 dekjes gekocht op marktplaats, maar ben er inmiddels achter dat ik ben opgelicht..
Weet even niet zo goed wat ik nu moet doen.. Doe al jaren dingen met marktplaats, maar tot gisteren nooit problemen gehad..
#Ymke# schreef:Figo88 schreef:Sorry, ik moet het echt even kwijt.. Ik voel me zo ontzettend stom en rot..Ik heb gisteravond 2 dekjes gekocht op marktplaats, maar ben er inmiddels achter dat ik ben opgelicht..
Weet even niet zo goed wat ik nu moet doen.. Doe al jaren dingen met marktplaats, maar tot gisteren nooit problemen gehad..
Toch niet de mulberry en french rose?
Figo88 schreef:Jawel.. Heb inmiddels ook contact met diegene van wie de oplichter de foto's heeft gebruikt. Voel me ook echt zo ontzettend stom, was ook te mooi om waar te zijn.. Ik ben er gewoon vol ingetuind
#Ymke# schreef:Figo88 schreef:Jawel.. Heb inmiddels ook contact met diegene van wie de oplichter de foto's heeft gebruikt. Voel me ook echt zo ontzettend stom, was ook te mooi om waar te zijn.. Ik ben er gewoon vol ingetuind
Ik heb gister degene van de foto's een berichtje gestuurd dat of zij iemand anders foto's gebruikte of iemand anders haar foto's. Diegene die henk heette adverteerde ook met een trainingsstal, kan je daar niet op zoeken?
Lottekuhh_x schreef:Pff wat naar figo88, snap dat je jezelf nu enorm rot voelt. Ik snap nooit dat mensen zoiets kunnen doen
Autumnn schreef:Hoi allemaal, sinds donderdag ben ik trotse eigenaar van een knappe Spaanse![]()
Uiteraard wil ik ook graag goede beschermers. Ik zie alleen door het bomen het bos niet meer.
Ik wil voor- en achter en 1 voor cross/springen en 1 voor dressuur. Ik dacht zelf voor springen de snugboots pro en voor dressuur de proshell. Hebben jullie ervaringen daarmee of anders een goed alternatief? Alvast bedankt
Figo88 schreef:Autumnn schreef:Hoi allemaal, sinds donderdag ben ik trotse eigenaar van een knappe Spaanse![]()
Uiteraard wil ik ook graag goede beschermers. Ik zie alleen door het bomen het bos niet meer.
Ik wil voor- en achter en 1 voor cross/springen en 1 voor dressuur. Ik dacht zelf voor springen de snugboots pro en voor dressuur de proshell. Hebben jullie ervaringen daarmee of anders een goed alternatief? Alvast bedankt
Gefeliciteerd!Heb je een foto van je knapperd?
En verder kan ik je helaas niet helpen aangezien ik geen beenbescherming gebruik, sorry.
bliksemflits schreef:Kappen die je voor het crossen gebruikt zijn niet geschikt om mee te springen, en kappen die je voor het springen gebruikt zijn bij serieuze interesse in de cross ook niet voldoende
Voor cross heb je speciale beschermers, maar ik geloof niet dat lemieux die heeft
Autumnn schreef:Dankjewel! Haha Hoeveel foto’s wil je![]()
[ [url=m/kYnH8L.jpg]Afbeelding[/url] ] (de witte)