Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 20:54

Naomi_Haffie schreef:
Bij mij schoof die nieuwe ook ineens ...
heb toch de singel stoten door de achterste 2 gedaan. En nu bleef ie wel liggen

Dit helpt bij mij ook!

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 20:58

Zitten helaas al door de achterste twee bij mij |(

Farjen

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 21:42

En eens wassen? Misschien is het dekje dan iets minder glad

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 13:07

Pally, mooi hoor, staat erg goed!

Bliksemflits, wauw dat past echt perfect!

Zonnetje97, wat ontzettend zuur zeg. Als troost, met het rijden lijkt het me niet zichtbaar, en nog wel goed bruikbaar..Ik heb het nog nooit gehad maar ga voor de zekerheid ook alleen nog maar wassen in een waszak.

Musk is binnen, ben er erg blij mee :D
Afbeelding

Ik heb een shirtje voor de Ice Blue, hij is te donker maar vind het zelf wel mooi.
Afbeelding

Mijn collectie
Afbeelding
De eskadron is bordeaux dus komt hier niet tot zijn recht, maar het is ook geen Eskadron topic dus dat scheelt :+

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 13:47

Afbeelding
De sage die ik heb gewonnen meteen op mn vosje gelegd nu we weer mogen opbouwen. Staat dr heel mooi!
Bizar hoe een verschil dat al geeft zo alleen het dekje of te paard!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 15:04

Vandaag bestelling van Kramer binnen gehad:
Musk met frozen rose
Afbeelding
Past niet helemaal maar denk dat het op het paard wel mooi is

Plum met aubergine
Afbeelding

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 15:47

Ik dacht al, wat is het stil hier.
Kom ik tot de ontdekking dat dit topic opeens uit mijn lijst is verdwenenen >;)
Vreemd....

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 16:19

Heeft iemand tips voor waar ik een mulberry cc in maat s/m zou kunnen vinden?

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 21:37

Sorry, ik moet het echt even kwijt.. Ik voel me zo ontzettend stom en rot.. ;( Ik heb gisteravond 2 dekjes gekocht op marktplaats, maar ben er inmiddels achter dat ik ben opgelicht.. ;( Weet even niet zo goed wat ik nu moet doen.. Doe al jaren dingen met marktplaats, maar tot gisteren nooit problemen gehad..

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 21:46

Hè, oliebol... wat zuur!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 21:51

Figo88 schreef:
Sorry, ik moet het echt even kwijt.. Ik voel me zo ontzettend stom en rot.. ;( Ik heb gisteravond 2 dekjes gekocht op marktplaats, maar ben er inmiddels achter dat ik ben opgelicht.. ;( Weet even niet zo goed wat ik nu moet doen.. Doe al jaren dingen met marktplaats, maar tot gisteren nooit problemen gehad..

Toch niet de mulberry en french rose?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 21:52

Wat balen zeg jeetje...

Ik was vanmiddag even in de Hypostore om een cap te ruilen, was er nog niet eerder geweest. Stond alweer met Lemieux dekjes in m'n handen :+ Heb mij wel kunnen inhouden :') :')

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 22:00

#Ymke# schreef:
Figo88 schreef:

Toch niet de mulberry en french rose?

Jawel.. Heb inmiddels ook contact met diegene van wie de oplichter de foto's heeft gebruikt. Voel me ook echt zo ontzettend stom, was ook te mooi om waar te zijn.. Ik ben er gewoon vol ingetuind ;(

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 22:02

Figo88 schreef:
Jawel.. Heb inmiddels ook contact met diegene van wie de oplichter de foto's heeft gebruikt. Voel me ook echt zo ontzettend stom, was ook te mooi om waar te zijn.. Ik ben er gewoon vol ingetuind ;(

Ik heb gister degene van de foto's een berichtje gestuurd dat of zij iemand anders foto's gebruikte of iemand anders haar foto's. Diegene die henk heette adverteerde ook met een trainingsstal, kan je daar niet op zoeken?

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 22:08

Pff wat naar figo88, snap dat je jezelf nu enorm rot voelt. Ik snap nooit dat mensen zoiets kunnen doen :n

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 22:34

#Ymke# schreef:
Figo88 schreef:

Ik heb gister degene van de foto's een berichtje gestuurd dat of zij iemand anders foto's gebruikte of iemand anders haar foto's. Diegene die henk heette adverteerde ook met een trainingsstal, kan je daar niet op zoeken?

Onze Henk inderdaad ja _-:(
Ik heb het nummer wat in die advertentie van de trainingsstal stond ook geappt en gebeld ja. Maar als je belt is het nummer buiten gebruik en appjes leest hij wel, maar reageert hij niet op. Maar as we speak reageert hij nu wel op diegene waar hij de foto's van heeft gebruikt en deels op mij (via marktplaats). En we zijn de druk nu flink aan het opvoeren, dus laten we hopen dat dit met een sisser afloopt voor me.. Het is iig een hele goede les voor me.. Iets met wanneer iets te mooi lijkt om waar te zijn... :x

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 22:36

Lottekuhh_x schreef:
Pff wat naar figo88, snap dat je jezelf nu enorm rot voelt. Ik snap nooit dat mensen zoiets kunnen doen :n

Dankjewel, lief al jullie reacties :knuffel:
En ja, ik vind zoiets ook gewoon echt onbegrijpelijk.. Ben zelf altijd zo eerlijk en sta er dan niet altijd even goed bij stil dat er helaas ook veel oneerlijke mensen zijn -O-

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 22:41

Hoi allemaal, sinds donderdag ben ik trotse eigenaar van een knappe Spaanse <3
Uiteraard wil ik ook graag goede beschermers. Ik zie alleen door het bomen het bos niet meer.

Ik wil voor- en achter en 1 voor cross/springen en 1 voor dressuur. Ik dacht zelf voor springen de snugboots pro en voor dressuur de proshell. Hebben jullie ervaringen daarmee of anders een goed alternatief? Alvast bedankt :D

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 22:49

Autumnn schreef:
Uiteraard wil ik ook graag goede beschermers. Ik zie alleen door het bomen het bos niet meer.

Ik wil voor- en achter en 1 voor cross/springen en 1 voor dressuur. Ik dacht zelf voor springen de snugboots pro en voor dressuur de proshell. Hebben jullie ervaringen daarmee of anders een goed alternatief? Alvast bedankt :D

Gefeliciteerd! *\o/* Heb je een foto van je knapperd?
En verder kan ik je helaas niet helpen aangezien ik geen beenbescherming gebruik, sorry.

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 22:50

welkom Autumnn. Voor het crossen als je dat echt serieuzer wil gaan doen heb je speciale harde beschermers. Kijk hiervoor ander even in een van de eventing topics

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 23:02

Kappen die je voor het crossen gebruikt zijn niet geschikt om mee te springen, en kappen die je voor het springen gebruikt zijn bij serieuze interesse in de cross ook niet voldoende :)
Voor cross heb je speciale beschermers, maar ik geloof niet dat lemieux die heeft

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 23:15

Die heeft lemieux wel, maar ik vond ze niks...misschien dat de nieuwe versie beter is.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 23:36

Figo88 schreef:
Autumnn schreef:

Gefeliciteerd! *\o/* Heb je een foto van je knapperd?
En verder kan ik je helaas niet helpen aangezien ik geen beenbescherming gebruik, sorry.

Dankjewel! Haha Hoeveel foto’s wil je :D

Afbeelding (de witte) <3

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 23:37

bliksemflits schreef:
Kappen die je voor het crossen gebruikt zijn niet geschikt om mee te springen, en kappen die je voor het springen gebruikt zijn bij serieuze interesse in de cross ook niet voldoende :)
Voor cross heb je speciale beschermers, maar ik geloof niet dat lemieux die heeft

Oh dat is dus een andere tak van sport. Ik dacht omdat je met een cross ook springt heb je daar dezelfde beschermers voor. Ik wil eigenlijk beschermers voor als ik naar het bos/duin ga. Af en toe zal ik wel een springlesje meepakken. Voor welke discipline zijn de snugboots pro en de proshell dan geschikt?

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 00:42

Autumnn schreef:
Dankjewel! Haha Hoeveel foto’s wil je :D

[ [url=m/kYnH8L.jpg]Afbeelding[/url] ] (de witte) <3

Van knappe paarden (zeker PRE's, ben verder niet bevooroordeeld hoor :o ) kun je nooit genoeg foto's zien! :D
Maar wat een leukerd zeg! Echt een knappe dame ja <3
Hoe oud is ze? En heel veel plezier met haar! En succes, een schimmel staat alles :')