zijn onze paarden geen familie, die van mij is 1.77
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zijn onze paarden geen familie, die van mij is 1.77
Farjen schreef:Spikkelfire, zou kunnen. Ik heb hem gekocht in Nederland![]()
Maar mooie maat ook! Hoe groter, hoe liever![]()
Is dat de brick orange? Paard lijkt wel van goud op die foto
Ze stond in het licht van de zonsondergang dus ze lijkt inderdaad echt goud. 
(Zwarte en navy bies) is er geen met zilver? mcjv schreef:Farjen schreef:Spikkelfire, zou kunnen. Ik heb hem gekocht in Nederland![]()
Maar mooie maat ook! Hoe groter, hoe liever![]()
Is dat de brick orange? Paard lijkt wel van goud op die foto
Ja dat is m!Ze stond in het licht van de zonsondergang dus ze lijkt inderdaad echt goud.
Hier nog een keer: wel een beetje een rare hoek.
[ [url=m/dNzHq8.jpg]Afbeelding[/url] ]
linda2008 schreef:Hoe zit het eigenlijk met de witte dekjes?
Ik wilde ooit de ES White perfection Silver hebben, maar toen kreeg ik de white perfection opgestuurd. Die heb ik geretourneerd en ik kreeg te horen dat de Silver er niet meer is. Toch zie ik hem nog overal op de sites staan... iemand enig idee?
En hoe zit het met de witte dekjes van PS? Op de site van hypostore staat in de omschrijving dat ze beide met goud zijn(Zwarte en navy bies) is er geen met zilver?

aniek1985 schreef:Tof, dat vraagt natuurlijk om een foto![]()
Hier het dekje vandaag voor het eerst gebruikt.
[ [url=m/vdZywP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P5V53k.jpg]Afbeelding[/url] ]

anoukwendy schreef:Foto’s te paard komen later een keer. De pistachio is echt moeilijk om op de foto te krijgen.
Ooit komen de rose breeze bandages er ook maar eerst maak ik wat oudere sets compleet, de dusty pink zijn bijna altijd uitverkocht maar nu hadden de die eindelijk weer
[ [url=m/IWPURY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BTcpS2.jpg]Afbeelding[/url] ]
De binnenkant van de pistachio is wel anders dan alle andere dekjes
[ [url=m/eC85aE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stal_Fiore schreef:Moooooi!!!![]()
Ik heb vandaag mijn kramer shirtje + jas binnen gekregen. Passen echt perfect bij de amazonite.![]()
Ook de frontriem van Ps of Sweden Emerald kleurt mooi bij de set. Niet de perfect zelfde kleur, maar het zit niet naast elkaar, dus dat geeft niet.
ben ook nog opzoek naar iets wat past bij de amazonite!