Nou naar mijn weten maat Full. Maar als ik de riempjes op z'n langst doe dan zit het Bit te hoog. Of ik heb de verkeerde maat gekregen niet dat dat dan uitmaakt want terug zenden kan niet meer. Maja paardje heb wel redelijk breed koppie
ik heb een maat 2 barefoot erbij ik dacht dat het 1 was
wat zijn de nadelen nu met een maat 2? ik heb maat 36 en ben 1,75 lang
maar het zadel ligt op een pony van 1.42 en 1 van 1.46
cynthiar
Geplaatst: 25-02-12 20:35
@diva: de mijne heeft ook een breed hoofd, ik heb maat full.
@bel91: hoe ligt ie op je pony? Is hij niet te lang? Verder kunnen wij er zo weinig over zeggen. Welk model is het, zit namelijk ook verschil in lengte in.
Welk model zadel raden jullie aan bij klein(ere) mensen? Ik ben zelf 1.68 maar heb korte benen (met name mijn onderbenen).
_PatriciaH
Geplaatst: 25-02-12 21:15
Misterylady schreef:
Welk model zadel raden jullie aan bij klein(ere) mensen? Ik ben zelf 1.68 maar heb korte benen (met name mijn onderbenen).
Dat is heel verschillend want ik heb een Cherokee en een Barrydale (besteld), ik zit met mijn super korte benen goed op beide zadels maar een ander geeft weer aan verschrikkelijk te zitten.....
Naar mijn mening zit ik wel beter in de Cherokee....dat wordt dus testen!
Ik weet niet of dat mogelijk is (dat testen) aangezien ik waarschijnlijk toch geen nieuw zadel kan betalen. Is dat niet raar, eerst testen bij zo'n zaak en vervolgens niks kopen?
Daan1982
Geplaatst: 25-02-12 21:19
Voila, de fotos, kan gewoon via mijn mail of bokt besteld worden hoor.
Hoi! Ik lees hier al ff mee Heb een klein probleempje :p Hoooee moeten in godsnaam die fenders van barefoot dicht? Ik slaag er echt niet in. Hoe ik het doe komen ze los en vallen mijn stijgbeugels eraf Of er zit een fout in de productie ofzo maar denk eerder dat het aan mij ligt :p
Ik weet niet of dat mogelijk is (dat testen) aangezien ik waarschijnlijk toch geen nieuw zadel kan betalen. Is dat niet raar, eerst testen bij zo'n zaak en vervolgens niks kopen?
volgens mij is de pad voor een cheyenne zowel voor maat 1 als voor maat 2 dus is dezelfde pad,.
Daan1982
Geplaatst: 26-02-12 00:31
Hierbij 2 fotos van onderzijde van fenders, de 2de foto is wel geen barefoot fender maar duidelijk wat ik bedoelde met de gesp 'verkeerd om ' vast zetten, ik hoop dat je er uit komt zo.
De Grandeur had 2 maten pads. 1 en 2. De maat 2 is gewoon in het geheel net een stuk groter. dus zal idd onder en achter/zij wat meer onder het zadel uitkomen.