Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:29

Dat duurt wel erg lang Paashaas... Niet netjes.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:30

Normaal krijg je heel snel antwoord van een vrouw, maar zo ver ik weet heeft zij vakantie. Zelf beantwoord hij het volgens mij niet echt. Zou even bellen anders.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:49

Ik kreeg dezelfde dag nog antwoord waarop ik direct een email terug heb gestuurd voor een afspraak te maken, omdat ik in het topic las dat je dat het beste via de email kon doen omdat iemand anders de planning maakte maar sindsdien heb ik niks meer gehoord. Als ze op vakantie is zou het dat inderdaad verklaren. Dan bel ik Arno maandag zelf even op. Ik woon in Zuid-Limburg, niet direct in de buurt.. Dus hoop dat hij snel kan komen.. Of komt hij niet zo ver?

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 23:05

Paashaas, dat is wel heel apart.. Ik heb gister voor het eerst gemaild voor een afspraak, en had binnen 4 uur een mail terug. Daarna weer terug gemaild, en ik heb nu een afspraak met Arno staan voor volgende week zaterdag rond 13.00-15.00 uur.. ben heel erg benieuwd!

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 23:11

Dat is inderdaad apart.
Misschien omdat ik verder weg woon en hij niet zo vaak in die regio komt?
Wel heel fijn dat hij bij jou zo snel kan komen, hopelijk heb je ook snel een goed passend en fijn zittend zadel.

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 23:24

Ja, ik vind het ook erg fijn dat hij op zo'n korte termijn kan komen.. maar toch zou je een antwoord moeten hebben gekregen op je mail.. heb je wel gemaild naar info@brandt-zadels.nl? Ik had in mijn eerste mail ook gevraagd hoe lang het duurt voordat Arno kon komen, en kreeg als antwoord terug dat Arno 6 tot 7 adressen per dag doet, wel in dezelfde regio, en dat het ongeveer 2 tot 3 weken kon duren voordat Arno langs kon komen.
Anders kun je ook nogmaals je mail sturen, als het klopt dat die vrouw met vakantie is geweest, dan is jouw mail er misschien tussendoor geglipt?

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 23:43

Ik heb denk ik dezelfde standaard mail als jou terug gekregen.
Ik heb de mail woensdag nog eens gestuurd omdat ik dacht dat hij misschien niet was aangekomen.
Maar het kan ook zijn dat ze gewoon nog geen datum weet omdat er nog geen andere adressen in dezelfde regio tot nu toe zijn en dat ik dus gewoon moet wachten tot dat wel zo is.
Maar ik bel maandag Arno dan wel om het te vragen.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 21:55

Paashaas schreef:
Ik kreeg dezelfde dag nog antwoord waarop ik direct een email terug heb gestuurd voor een afspraak te maken, omdat ik in het topic las dat je dat het beste via de email kon doen omdat iemand anders de planning maakte maar sindsdien heb ik niks meer gehoord. Als ze op vakantie is zou het dat inderdaad verklaren. Dan bel ik Arno maandag zelf even op. Ik woon in Zuid-Limburg, niet direct in de buurt.. Dus hoop dat hij snel kan komen.. Of komt hij niet zo ver?

Wij hebben inmiddels 3 zadels door Arno laten aanmeten en een tweedehands en zitten in Landgraaf dus hij komt wel naar het zuiden :)

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 22:49

Ik heb vandaag een mail ontvangen dat hij de 23e om 10 kan komen!
Kan nu al niet wachten, ben zo benieuwd hoe de zadels zitten / rijden en of het iets voor mij en mijn paard is.

Heeft iemand misschien ook foto's en ervaringen met de singels?

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 16:53

Zucht.. Afgelopen twee weken al 3x bericht gestuurd, nog steeds niks terug.. maar zo gaat het eigenlijk altijd.. baal er zo van, ben verder heel tevreden maar voordat we een keer een afspraak hebben..

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 17:58

IK heb er echt nog geen problemen in ondervonden... Ik zit dan ook wel heel dichtbij zijn thuisbasis maar toch.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:25

Ik krijg ook niks terug.. Zadel moet waarschijnlijk terug, ligt echt niet best..

Baal wel vind hem ZO mooi ;(

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:19

Hm, ik heb gister n mail gezonden om mn zadel af te laten leveren (is al even klaar maar paard was geblesseerd) en nu komt hij m de 25e brengen. Hij wilde eerst de 18e komen in de middag maar dan kan ik niet omdat ik dan mn verjaardag vier.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 23:54

Nou, dan had ik liever m'n zadel een week eerder... :D

extasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:15

hier ervaring met de singels. heb voor allebei mij paarden een brandt zadel inclusief brandt singel. ik heb de leren anatomisch gevormde singel. bevalt super en paarden doen het er prima mee.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:23

Zijn ze erg smal of breed in het middenstuk? En ook met elastiek?
En het leer ook erg zacht? Sorry voor de vragen..
Je hebt er toevallig geen foto van?

De beugelriemen van Brandt, zijn die er ook in softleder zoals de beugelriemen van Prestige bv?
Ik heb niks meer van zadelspullen en heb het liefste alles van 1 merk bijpassend.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:23

BertBaley schreef:
Ik krijg ook niks terug.. Zadel moet waarschijnlijk terug, ligt echt niet best..

Balen dat je zadel terug moet..
Hopelijk heb je hem dan snel terug.

extasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:28

de anatomisch gevormde is in het middenstuk breder, maar vind het een hele fijne singel! mijn paardje met vreselijke singeldrang doet het er zelfs heel goed op.
ik heb ook beugelriemen van hem, die zijn softleder. ik heb enkele beugelriemen, geen normale, maar ook daar ben ik super tevreden over!

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 08:15

@KarinvdM: Ach, ik wacht toch al lang genoeg dus n extra weekje kan er dan ook nog wel bij. Je bent ook maar 1x per jaar jarig he :p

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 09:44

Paashaas schreef:
BertBaley schreef:

Balen dat je zadel terug moet..
Hopelijk heb je hem dan snel terug.

Nee helemaal terug.... Hij is al 5x aangepast en heeft nog nooit goed gelegen..

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 09:52

Ik ben nog steeds zeer tevreden over mijn zadel incl singel en beugelriemen :)!
Rond eind september moet ik nog een afspraak maken voor de controle.. even kijken of de vulling nog op de juiste plaats zit.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:39

Ik heb ook ervaring met de singels. Had eerst een gewone rechte maar daar weet ik niet veel meer van, buiten dat ie gewoon goed was. Later heeft Arno de singel gewisseld voor een anatomische omdat dat beter paste bij paard. Die vind ik echt superfijn. Goede kwaliteit leder, slijt (voorlopig) niet, zacht leer en paard loopt er goed mee. Misschien kan ik vandaag een foto nemen als ik het niet vergeet.
Verder ben ik ook nog steeds blij met mijn zadel. :D

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:03

Ik heb ook de anatomische leren singel maar aangezien ik niet van schoonmaken hou is die alleen voor feesten en partijen.

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:16

Bij mijn nieuwe zadel wil ik ook een singel gaan bestellen, mede omdat mijn merrie haar singelplek wat verder naar voren heeft, daardoor schuift mijn huidige zadel nu ook naar voren. Ik heb een banaansingel van Kentaur geprobeerd, maar deze was te 'bol' waardoor de singel niet volledig de buik raakte (ik kon mijn hand er nog onder steken, terwijl hij aangesingeld was), en hierdoor was de drukverdeling niet goed. Maar ik neem aan dat Arno wel een goede combinatie (zadel en singel) kan maken voor mijn merrie :) Wat kost een singel eigenlijk bij Arno?

JLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 13:53

Morgen komt arno naar mij voor een zadeltje aan te meten.. JEEJ!!