149 euro!!! Doet gewoon even lekker normaal zeg... Het stijgt ps of sweden echt naar het hoofd. Die valentijn lijn was ook al 129 euro ofzo. Ik weiger om bedragen boven de 100 euro te betalen voor een dekje! En om nou te zeggen dat het echt hele bijzondere dekjes zijn...
Zertab
Geplaatst: 28-05-24 22:36
Hij is wel super mooi! Voor 75,- zou ik het doen, maar 150 gaat me echt te ver
Prachtige collectie, maar die prijzen zijn echt veel te gek.
Urbiezira
Geplaatst: 29-05-24 11:08
Heb soms het idee dat dit soort dekjes (met deze prijs) eigenlijk grotendeels alleen gekocht worden door influencers, of mensen die influencers willen zijn. Maar dat de “doorsnee” ruiter ze niet (kan) kopen.
Niks ten nadele van de influencers of de mensen die het geld er wel voor kunnen/willen neerleggen hoor! Maar vraag me af of je daarmee niet het doel van de marketing voorbij schiet. Leuk en aardig als influencers het kopen, maar als het voor de gemiddelde ruiter niet toegankelijk is, wat is dan nog je afzetmarkt?
Bij een merk zoals Cavaleria Toscana zie ik dat toch anders, die zijn altijd al meer gericht geweest op de ruiter met de grote(re) portemonnee. Terwijl PS of Sweden juist een luxe én toegankelijk merk was. Denk eigenlijk dat ze de switch naar dit luxe segment niet gaan overleven, daar zijn ze IMO niet bijzonder of kwalitatief sterk genoeg voor.
Ook eens, eindelijk weer eens kleuren die ik echt heel mooi vind. Het viel me de laatste tijd echt enorm tegen steeds. Maar echt in nog geen 150 jaar voor dit geld.
De dekjes zijn echt zó gaaf maar 150 gaat er wel echt over
Iriscope
Geplaatst: 30-05-24 07:46
Ik ben in Nederland en heb wat dekjes die tegen een redelijk bod weg mogen. Ze zijn allemaal nieuw of 1x gebruikt. Hier bij de roze dekjes, quotes staan erbij.