Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:44

Ellen_ov schreef:
Zonnetje97 schreef:
Ik ben verontwaardigd en verdrietig. Net een nieuw lemieux springdekje gekocht eergisyeren voor het eerst de was in. 30 graden geen centrifuge binnenste buiten en zonder andere spullen. Ik haal mijn dekje uit de was en zie tot mijn schrik dat deze kapot is! Zie foto's. Waarschijnlijk is hik tegen de rand van de trommel gekomen en gesmolten.. heb dit nog nooit gehad en gezien, zowel de epplejeck als mijn verzekering keren niets uit.
Zou ik lemieux zelf hier berichtover kunnen doen voor garantie? Ik vind dit eeuwig zonde en baal enorm. Zijn niet bepaald goedkope dekjes en hij was net nieuw..

[ [url=m/y7UyEL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JnXuGg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Huh... tegen de rand van de trommel en dus smelten? Bijzonder maar wel onzetttteeennddd balen!!

Ja geen idee hoe, maar hij was helemaal heel toen ik hem erin deed en je kan zien dat het weggesmolten is. Heel vreemd..

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:45

Nooit van gehoord dat het kan smelten. Wel een lelijke beschadiging maar niet onbruikbaar toch?

Enorm zonde. Zou mij ook aan mn hart gaan ja!

Farjen

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:52

Oh Zonnetje wat balen!
Ik heb het gelukkig nog niet mee gemaakt (doe mijn dekjes ook met de binnenkant naar buiten in de trommel)
maar een kennis van me haar dekje kwam ook beschadigd uit de wasmachine. Zij had Lemieux gecontacteerd en die zeiden dat wanneer ze geen waszak gebruikt, ze ook geen recht heeft op garantie..

Zonnetje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:56

Farjen schreef:
Oh Zonnetje wat balen!
Ik heb het gelukkig nog niet mee gemaakt (doe mijn dekjes ook met de binnenkant naar buiten in de trommel)
maar een kennis van me haar dekje kwam ook beschadigd uit de wasmachine. Zij had Lemieux gecontacteerd en die zeiden dat wanneer ze geen waszak gebruikt, ze ook geen recht heeft op garantie..

Ja ik doe ze ook altijd binnenste buiten. Gelukkig niet onbruikbaar maar kan hem in de toekomst nirt meer veekopen natuurlijk
En ik leer ervan, ga van het weekend meteen om een waszak!

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:58

Ik denk eerder klem gezeten en geschuurd door trommel, balen hoor

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:59

Wat zonde zeg!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:17

Zonde!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 08:17

Als de Mink je al heel lang achtervolgt, dan moet je hem gewoon bestellen toch? *D Dus nu is er een suède mink en een carbon mesh spring zwart onderweg (cadeautje voor mijn wederhelft). Oepssss.

Moossie90Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:19

[code][/code]
Zonnetje97 schreef:
Ik ben verontwaardigd en verdrietig. Net een nieuw lemieux springdekje gekocht eergisyeren voor het eerst de was in. 30 graden geen centrifuge binnenste buiten en zonder andere spullen. Ik haal mijn dekje uit de was en zie tot mijn schrik dat deze kapot is! Zie foto's. Waarschijnlijk is hik tegen de rand van de trommel gekomen en gesmolten.. heb dit nog nooit gehad en gezien, zowel de epplejeck als mijn verzekering keren niets uit.
Zou ik lemieux zelf hier berichtover kunnen doen voor garantie? Ik vind dit eeuwig zonde en baal enorm. Zijn niet bepaald goedkope dekjes en hij was net nieuw..

Dit is echt pech hebben, en het is logisch dat een bedrijf niet vergoed wat je wasmachine aan schade maakt.
Ik heb dit nog nooit gezien of meegemaakt maar gaan je kleren niet kapot in je wasmachine?

Zonnetje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:28

Moossie90 schreef:
[code][/code]
Zonnetje97 schreef:

Dit is echt pech hebben, en het is logisch dat een bedrijf niet vergoed wat je wasmachine aan schade maakt.
Ik heb dit nog nooit gezien of meegemaakt maar gaan je kleren niet kapot in je wasmachine?

Niets gaat kapot. Was al jaren lemieux dekjes, andere dekjes, dekens, eigen kleren, vanalles en heb dit nog nooit meegemaakt. Is mij nog steeds een raadsel hoe het kapot is gegaan. Heb heel mijn wasmachine nagevoeld geen scherpe randen oid.

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:36

Oké, wie kan me helpen.

Ik zoek de navy of de zwarte, DR FULL. Suede maar mét PU beschermende singelstukje en niét het stoffen.
HOE zoek ik en WAAR kan ik dit vinden? Ik vind alles in stof?!

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:53

neile schreef:
Oké, wie kan me helpen.

Ik zoek de navy of de zwarte, DR FULL. Suede maar mét PU beschermende singelstukje en niét het stoffen.

Ik heb de navy bij Divoza besteld paar weken terug -> PU
De zwarte bij Dochorse ook paar weken terug -> PU

Volgens mij gebruiken ze gewoon nog oude foto´s :)

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:34

neile schreef:
Oké, wie kan me helpen.

Staan volgens mij een zowel een zwarte als een navy op de Lemieux verkooppagina op fb

Afbeelding

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 12:05

neile schreef:
Oké, wie kan me helpen.

Ze gebruiken inderdaad volgens mij overal gewoon de oude foto’s. Ik heb vorige week de zwarte besteld bij Dochorse, kwam gewoon met PU stuk, terwijl de foto op de site met het stoffen stuk is. Zelfde verhaal bij de hypostore, had het daar nagevraagd, maar ook daar krijg je inderdaad met het PU stuk.

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 12:12

Zonnetje97 schreef:

Ik was al mn spullen in een waszak (lees: een oude kussensloop die ik dichtbind met een schoenveter :+ ) daarmee kun je dit soor dingen meestal voorkomen. Snap ook wel dat ze dit niet vergoeden eerlijk gezegd. Neemt niet weg dat het enorm balen is.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 12:45

Dat is wel een goede tip ja, in een kussensloop. Vouw je het dekje dan dubbel?
Ik doe alle dekjes er zo in, binnenstebuiten. Maar heb nu een nieuwe wasmachine dus wil daar even zuinig op zijn.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:12

Die baselayer van Woofwear past goed bij de Chili red voor wie het vroeg :)
Afbeelding
Afbeelding

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:14

Samantha_ schreef:
Dat is wel een goede tip ja, in een kussensloop. Vouw je het dekje dan dubbel?
Ik doe alle dekjes er zo in, binnenstebuiten. Maar heb nu een nieuwe wasmachine dus wil daar even zuinig op zijn.

Ja ik vouw ze dan dubbel, gewoon losjes. Zodra de wasmachine klaar is eruit en recht uithangen, dan zie je er niks van.
Ik heb een oude wasmachine voor mn paardenspullen. De helft van de programmas doet het niet meer, maar gebruik toch alleen het 40 graden programma voor mn dekjes, gratis gekregen :Y)

@ Bliksemflits, wauw, mooie match indd!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:27

Ideaal ja, met een oude wasmachine!
De mijne ging 2 maanden geleden stuk, dus nu een nieuwe.

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:39

@ Bliksemflits, ik was degene die dat vroeg. Matched idd goed.

De beschermers va Romeo2007 overgenomen. Mijn iceblue setje :))
Afbeelding

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 20:34

Ik ben vandaag bij de dierenarts geweest. Ze is klinisch goed genoeg om weer lichte arbeid mee op te pakken. Dus ik denk dat ik met koningsdag de hunter green maar bestel :+

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 20:44

Ik baal ontzettend maar mijn loire dekjes blijven maar schuiven onder mijn zadel. Niet boven bij de D ring en bij de singel ook niet. Dat zit goed op zijn plek. Maar wel in het midden van het dekje. Die schuift gewoon volledig naar achter, zodanig dat de bies tegen het zweetblad aan komt. Ik twijfel dus ook wat te doen. Het probleem is niet op te lossen door de singelstoten nóg een vakje verder te doen, want op de plek van de singel schuift het dekje dus niet en bovenin ook niet. Het is echt midden in het dekje. Heb het ook niet met mijn suedes, die liggen als een huis... iemand anders ervaring mee? Anders ga ik ze weg doen...

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 20:49

Zonnetje97 schreef:
Ellen_ov schreef:

Huh... tegen de rand van de trommel en dus smelten? Bijzonder maar wel onzetttteeennddd balen!!

Ja geen idee hoe, maar hij was helemaal heel toen ik hem erin deed en je kan zien dat het weggesmolten is. Heel vreemd..

Mijn eerste 2 dekje van lemieux hadden dit ook.
De eerste zo erg dat hij de kliko in kon, de tweede gelukkig aan de achterkant.
De stof lijkt idd gewoon weggesmolten.
Heb het nooit eerder gehad, ik denk dat het aan de stijfheid van de lemieux dekjes ligt.

Ik doe ze nu op een bepaalde manier opgevouwen in de wasmachine en sindsdien geen schade meer gehad.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 20:50

Pally schreef:
@ Bliksemflits, ik was degene die dat vroeg. Matched idd goed.

De beschermers va Romeo2007 overgenomen. Mijn iceblue setje :))
[ [url=m/b4xfRs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk dat ze je zo goed bevallen! Staan goed bij je paard!

Heb overigens ook het bijbehorende dekje nog steeds nieuw in de aanbieding.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 20:50

Bij mij schoof die nieuwe ook ineens ...
heb toch de singel stoten door de achterste 2 gedaan. En nu bleef ie wel liggen