Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:Stal_Fiore schreef:Ik heb de sand Ruffle binnen. Wat is ie mooi! Er zit een soort gouden glans over in de zon.
[ [url=m/fPi9z0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo jammer dat bokt de kwaliteit naar beneden haalt van de foto. Je ziet op de echte foto echt de glimmertjes zitten.
Stal_Fiore schreef:Ik heb de sand Ruffle binnen. Wat is ie mooi! Er zit een soort gouden glans over in de zon.
[ [url=m/fPi9z0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimley schreef:Normaal doen ze dat ook prima..
Maar ik geef toch geen toestemming voor niks?
Plus er was gewoon iemand "thuis"
(Ik laat altijd op stal bezorgen en het grote hek zit dan dicht ivm met met paarden) en zet er altijd bij dan het kleine hekje los is..
Janntjuh schreef:Kimley schreef:Normaal doen ze dat ook prima..
Maar ik geef toch geen toestemming voor niks?
Plus er was gewoon iemand "thuis"
(Ik laat altijd op stal bezorgen en het grote hek zit dan dicht ivm met met paarden) en zet er altijd bij dan het kleine hekje los is..
Kan zijn dat hij echt niet langs is geweest, soms zijn de rondes zo groot en ze moeten alles in zo weinig tijd bezorgen om het te halen (gaat echt om secondes per pakketje) dat hij jouw huis niet haalde binnen de tijd. Dan moet hij hem op bezorgpoging mislukt zetten zodat hij morgen wel bezorgd kan worden.
Lotte_Wessel schreef:Wat een gave setjes komen voorbij zeg! Eankoopman - alles ziet er goed uit op je schimmel zeg!
Mocht iemand trouwens geïnteresseerd zijn, ik heb 2x een set van steel blue beschermers maat L en oortjes (full) en ook rose breeze oortjes full en brick orange beschermers maat L (1x) te koop. Had als verrassing van vriend wat gekregen van Equestrian Stockholm, dit was nu pas aangekomen deze week en 25 december besteld. Dus mocht iemand geïnteresseerd zijn
Texas02 schreef:Zou best kunnen, dat het net iets te zacht is.. Zo lastig om echt goede matches te vinden! Ik denk wel dat ik een t-shirt bij de Bordeaux gevonden heb en een shirt met lange mouw bij de Merlot Crystal.. Lijkt me zo wel, maar heb ze nog niet bij de dekjes gehad..