Wel een maatje langer dan deze neem ik aan...? Want hierbij zit je toch wel wat op de cantle, dat is vragen om rugpijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Teteltee schreef:Vind het nou niet echt de meest gunstige foto ook al heb ik 'm zelf gemaakt, haha. Maar met je beugels een gaatje langer zit je net een tikje verder naar voren misschien, al zat je tijdens het rijden niet op de cantle (vind ik wel meevallen overigens). Dit is de standaard maat maar ze is 1.86
Citaat:Fabster
Wat zou jij dan aanraden voor dikte, Kwetal. Want ik zit hier ook mee. 1 van mijn paarden vindt een pad niks. Alleen het zadel gaat wel goed. Ik heb allerlei merken pad geprobeerd, maar helaas. Dus ik wou ook dikkere kussens. Zodat de pad is ingebouwd, zal ik maar zeggen. Wat is dat dan? 4 cm? 5 cm?
Santos_05 schreef:Aangezien hier veel kennis is over het aanpassen van een Trekker zadel. Ik heb een zadel over kunnen nemen met 'normale' kussens. Maar met mijn broekmaat 42, kantelt het zadel achterover doordat er teveel druk achterop het zadel zit. Nu ben ik op zoek naar langere panelen (50cm, maar dat blijkt nog niet makkelijk te zijn (of ik zoek verkeerd). Iemand enig idee? Wil het zadel graag gaan gebruiken, maar dat kan nu dus niet
xManon_ schreef:Inhakend op het verhaal over de ligging van de pommel tov de schouder heb ik een vraag.
Ik twijfel welke pommel de juiste is, welke goed is is afhankelijk van op welke plek je moet meten.
Wat denken jullie?
[ [url=m/URjqnD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rood, L
[ [url=m/2Yghfv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blauw, XXL
Alvast bedankt!