HupsSakii schreef:Straks gaan ze er ook nog echte paarden verkopen (Van het kruidvat merk)
In ieder geval wel een "schoon" ras.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HupsSakii schreef:Straks gaan ze er ook nog echte paarden verkopen (Van het kruidvat merk)

Er zijn teveel mensen die niet weten dat een zadel van goede kwaliteit moet zijn en perfect moet passen op een paardenrug, als je dan zoiets verkoopt als winkel die er niet voor bedoeld is en zonder personeel die er verstand van heeft help je zoveel paarden naar de knoppen...
Dat zulke winkels nou dekjes, borstels of halsters verkopen vind ik tot daar aan toe, maar verder moet het ook echt niet gaan !!!
Net zoals die voedingssuplementen bij de lidl, zou ik dus nooooooit kopen (en niet alleen omdat ik het niet nodig heb) !! Ik heb al zoveel paarden gezien met drukplekken en wondjes van slecht passende (en vaak ook slechte kwaliteit) zadels, als winkel die zulke zadels verkoopt werk je daar alleen maar aan mee !!
Idd, verbieden die onzin. Laat winkels maar de spullen verkopen waarvoor ze bedoeld zijn en zo af en toe een actie zoals dit (maar dan met halsters of borstels oid) kan helemaal geen kwaad, maar zadels.... Never !!!
Ik mag hopen dat de paardenmensen zo wijs zijn en deze troep niet kopen en hun paard iets beters gunnen en een zeer pijnlijke rug besparen. Als je zelf gedwongen op te kleine schoenen moet rond lopen, word je daar tenslotte ook niet vrolijk van !!
Laat gewoon een vakkundige zadelmaker komen en al betaal je dan wat meer, dan weet je tenminste zeker dat het zadel past en als het van goede kwaliteit is nog heel wat jaartjes mee zal gaan ook !!
patries88r schreef:idd om te lachen
geerke schreef:dit zadel ziet er niet echt slecht uit,zover je het kunt zien.
Maar afgeprijst van 1200 euro???Wat voor merk zal het zijn???
Als je paard een doorsnee rug heeft kun je het best kopen,het is immers gemaakt met de anatomische gegevens zoals de meeste paardenruggen eruit zien.
Maar als je een heel breed paard hebt of heel smal,of een hele hoge schoft ,of juist haast geen schoft,kun je beter een zadel maker laten komen en iets op maat laten maken,of naar divoza bellen,dan kun je ze gewoon passen...

kaatje77 schreef:Nee, hoor.
Aan deze clip zat een scherpe rand.
Ik had hem goed om.
germie schreef:kaatje77 schreef:Nee, hoor.
Aan deze clip zat een scherpe rand.
Ik had hem goed om.
Ik heb er geen last van. Dus het ligt niet zozeer aan de longeerlijn. Misschien dat jij een misser had, maar ik zie niet in waarom een gewone winkel geen paardenspullen mag verkopen.