Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
harnessmaker schreef:ja!! laten we een nieuwe openen. Wordt het lekker overzichtelijk om wat te zoeken!
Bovendien denk ik dat je beter een ouder of stokoud topic kan ophalen dan weer een nieuwe te openen met alle zin en onzin opnieuw.
Liannee schreef:hoi ik heb dus ook een zadel van zadelmmarkt gekocht het lag goed en het reed lekker totdat mijn paard helemaal vast zat inn zijn spieren waardoor ik er dus een heel hoop gek*t mee heb de kraker kwam en die wilde mijn zaldel zien wat bleek nou het zadel was zoo scheef als het maar zijn kon de kussens hartstikke ongelijk dus ook niet raar dat mijn knollie pijn had maar goed ik naat de zadelmaker met de vraag kan jij dat zadel opvullee waarop in weer een antoord kreeg ben je gek geworden huh hoeso denk je dan bij jezelf ja idd de boom helemaal gebroke en versplinterd dus dat zadel kon k opruime en mijn paard moes naar de kraker dus je snapt natuurlijk wel dat k geen goed woordje ervoor over heb.
WinBinChes schreef:Een maatwerk zadel is ook niks veel beter, mijn Hulsebos is binnen 5 jaar ook het boom van gebroken. Dus dat zegt niks. Maar ik heb er nu na 4 jaar nog garantie op, en dat het je bij de zadelmarkt niet.
( Alleen duurt het 2 lang 2 breed voor die klaar is.....)
Yvonnelind schreef:Ik heb een flair VZ zadel (Bates) dat heerlijk zit. Mijn paard liep er altijd prima mee. Nu heb ik een stüben dressuur, voldoet ook heel erg goed. Is een heel oud maar goed onderhouden zadel, hard ook, maar door de fijne vorm zit het toch lekker.
Milly_ schreef:ik heb al over flair gehoord, maar nog nooit van dichtbij gezien.
Dus zadelboer, als er ooit een zo'n clinic of infostand in belgie komt te staan(provincie:oost vlaanderen) mag je het mij altijd laten weten
Zadelboer schreef:Sorry
maar in jou zadel zit het Cair systeem ,dat is iets anders als flair
je kunt het lucht niet aanpassen .