maessie schreef:Zie net dat je ook een kerstbal bij de ps xmas dekjes krijgt
Tbh, dat vind ik nog oprecht leuk ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oretha schreef:DoCumera schreef:Ik ben ook gezwicht voor de black friday kortingen. Nu toch de Orchid gekocht in full dressuur inclusief oornetje. En omdat hij toch in de korting was ook een chilli red oornetje gekocht om dat setje ook maar eens compleet te maken
Oehh gaaf wel een foto plaatsen he
Oretha schreef:Mijn Lemieux rijbroek kwam binnen van Agradi....pakketje was mega zwaar. Zat er geen rijbroek in maar een transformatorwas een foutje. Nu deze weer retourneren en dan sturen ze alsnog de rijbroek op
En van Divoza kreeg ik m'n Loire marine binnen, hadden ze hem in 4en in een doosje gepropt!! Nu zitten er allemaal vouwen in
maessie schreef:Ooh das balen Pallatin, hij is zo gaaf! Mocht je wel twijfelen over weer verkopen mag je me altijd pb'en.
Hopelijk had je de andere nog niet retour gestuurd, dat je die nog kan proberen misschien?
Figo88 schreef:Seven schreef:Hier zijn beide binnen
Ze zijn echt prachtig
[ [url=m/WbIeZu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw, prachtig!Dat zijn de Rhone Petrol en Spectrum Bluebell toch? En heb je die bij Divoza gekocht? Want ik kan beide niet op de site vinden
B_Fokker schreef:Bij epplejeck is nu die 2+1 gratis en vandaag nog eens 25% korting op 1 artikel naar keuze (Ook op afgeprijsde artikelen) maar als ik 3 lemieux dekjes in me mandje doe dan geeft die aan dat de code niet werkt op mijn dekjes. Andere hier ook last van?
Seven schreef:B_Fokker schreef:Bij epplejeck is nu die 2+1 gratis en vandaag nog eens 25% korting op 1 artikel naar keuze (Ook op afgeprijsde artikelen) maar als ik 3 lemieux dekjes in me mandje doe dan geeft die aan dat de code niet werkt op mijn dekjes. Andere hier ook last van?
Yep hier het zelfde
Ben bezig met epplejeck om re kijken waar dit aan ligt
Ze reageren alleen nog niet vlot en aan de telefoon kunnen ze weinig ondat ze niet mee kunnen kijken
Seven schreef:Klopt de Rhone via lemieux zelf en de andere bij divoza dat was een mazzeltje die was maar 50 euro
Ik was alleen vergeten dat ik de gewone bluebell al heb wellicht ga ik die verkopen incl bijpassend vest