Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ViveChopin07 schreef:Vandaag toch maar de suede peacock besteld bij Hypostore en meteen een zwarte erbij nu er toch korting isik twijfel om ook een loire aan te schaffen, ik vind ze zo chique.. heb alleen heel vaak het probleem dat dekjes gaan schuiven, en alleen de Lemieux suede blijven tot nu toe als een huis liggen. Is er toevallig iemand met een zelfde ervaring die ook een loire in de collectie heeft?
[ [url=m/xzagA2.jpg]Afbeelding[/url] ]
lotte002 schreef:ViveChopin07 schreef:Vandaag toch maar de suede peacock besteld bij Hypostore en meteen een zwarte erbij nu er toch korting isik twijfel om ook een loire aan te schaffen, ik vind ze zo chique.. heb alleen heel vaak het probleem dat dekjes gaan schuiven, en alleen de Lemieux suede blijven tot nu toe als een huis liggen. Is er toevallig iemand met een zelfde ervaring die ook een loire in de collectie heeft?
[ [url=m/xzagA2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaa ikop mijn rondgeribte paard schoof alles, de lemieux dekjes blijven super liggen.
ik heb zowel de suede als ook een aantal loire deze blijven ook als een huis liggen.
een kleine greep uit mijn uit de hand gelopen collectie![]()
![]()
[ [url=m/rUQqXr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ukqnZw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YWqQsl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CARvXB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uDKdLT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Saskia9 schreef:Champagne loire gevonden voor degene die deze zocht :
https://paardenspullenshop.nl/lemieux-l ... champagne/
paljaslaura schreef:Ik heb trouwens sinds 3 weken de Loire Three Quarter Coat Mocha en het is echt een heerlijke jas!
Zie wel dat ie bij HorseHealth niet meer goed leverbaar is maar mocht je opzoek zijn naar een fijne langere winter jas kan ik deze zeker aanraden
bliksemflits schreef:Emoreoa schreef:Ik ben naar aanleiding van dit topic echt verliefd geworden op de LeMieux dekjesIk vroeg me af welke maat het beste past op een d pony met een veelzijdigheidszadel?
Dat is nogal afhankelijk van je maat zadel
MerleSimone schreef:Dit topic gaat te hard, komt continu in m'n lijstIk wil teveel! De Blackcurrant want die gaat eruit, de Chili want ik heb geen rood meer en dat staat hem zo gaaf.. Maar ik heb al een nieuwe set gekocht deze maand en vorige maand zelfs 2 dekjes..
Moeilijk!
Farjen schreef:MerleSimone schreef:Dit topic gaat te hard, komt continu in m'n lijstIk wil teveel! De Blackcurrant want die gaat eruit, de Chili want ik heb geen rood meer en dat staat hem zo gaaf.. Maar ik heb al een nieuwe set gekocht deze maand en vorige maand zelfs 2 dekjes..
Moeilijk!
Ach ik heb op nog geen 2 jaar tijd 33 dekjes gekocht![]()
Dit soort topics maakt mij zo hebberig want alles is mooi
k_m schreef:Hier hebben ze nog hunter green, op de start pagina stond ook een code voor 15% geloof ik.
https://shop.samssaddleservice.nl/produ ... -maat-s-m/
Ze hebben ook nog een grijze zocht iemand in het topic deze niet?
https://shop.samssaddleservice.nl/produ ... ede-grijs/