Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ViveChopin07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 21:45

Vandaag toch maar de suede peacock besteld bij Hypostore en meteen een zwarte erbij nu er toch korting is :):) ik twijfel om ook een loire aan te schaffen, ik vind ze zo chique.. heb alleen heel vaak het probleem dat dekjes gaan schuiven, en alleen de Lemieux suede blijven tot nu toe als een huis liggen. Is er toevallig iemand met een zelfde ervaring die ook een loire in de collectie heeft?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 21:46

O 2 dagen. Is dat dan standaard? Ze hangen nu plusminus 7 uur en vind dat al lang :'). De andere dekken waren 3 uur geleden al droog. Maar misschien ligt dat aan mij en ben ik te ongeduldig. Feit blijft wel dat ze dan dus langzamer drogen dan andere dekjes. Interessant :7 :))

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 21:46

Hier ook geen issues met harde onderkant of traag drogen. Moet wel zeggen dat ik ze gewoon centrifugeer in de wasmachine; 's avonds uithangen, volgende ochtend al vrijwel helemaal droog.

Anoniem

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 21:49

De onderkant is overigens niet keihard maar gewoon niet zo zacht als ik verwachtte. Viel me voorheen niet zo op maar nu ik heb vergeleken met andere net gewassen dekken vind ik het verschil behoorlijk. Zeker met de wat afgeschuurde haren bij m’n paard doet me dat eigenlijk wel een beetje twijfelen.

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 21:55

ViveChopin07 schreef:
Vandaag toch maar de suede peacock besteld bij Hypostore en meteen een zwarte erbij nu er toch korting is :):) ik twijfel om ook een loire aan te schaffen, ik vind ze zo chique.. heb alleen heel vaak het probleem dat dekjes gaan schuiven, en alleen de Lemieux suede blijven tot nu toe als een huis liggen. Is er toevallig iemand met een zelfde ervaring die ook een loire in de collectie heeft?

[ [url=m/xzagA2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaa ik :D op mijn rondgeribte paard schoof alles, de lemieux dekjes blijven super liggen.
ik heb zowel de suede als ook een aantal loire deze blijven ook als een huis liggen.
een kleine greep uit mijn uit de hand gelopen collectie :o :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-21 21:55

Nou moet ik zeggen dat ik er zoveel heb dat ik ze ook de volgende dag niet check :+ dan moet ik twee trappen op hahaha

ViveChopin07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 21:58

lotte002 schreef:
ViveChopin07 schreef:

[ [url=m/xzagA2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaa ik :D op mijn rondgeribte paard schoof alles, de lemieux dekjes blijven super liggen.
ik heb zowel de suede als ook een aantal loire deze blijven ook als een huis liggen.
een kleine greep uit mijn uit de hand gelopen collectie :o :')

[ [url=m/rUQqXr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ukqnZw.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YWqQsl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CARvXB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uDKdLT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel gaaf die tweede! Is dat de ink blue?
Dan moet ik er misschien toch maar aan gaan geloven, alleen welke kleur :')

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 22:10

Mooie collectie Lotte!

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 22:12

Ja klopt dat is de ink blue

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 22:14

Mijn lemieux droogt ook heel traag. Anky’s waren zo droog. Ik denk dat ze minder goed droog zwieren omdat ze iets harder in vorm zijn.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 22:28

Afbeelding
Afbeelding
Kleuren komen niet volledig overeen (en op de foto's wil het al helemaal niet lukken) maar de kaki rijbroek van Decathlon past mooi bij de olive.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 22:35

Saskia9 schreef:
Champagne loire gevonden voor degene die deze zocht :

https://paardenspullenshop.nl/lemieux-l ... champagne/

Ohhh ik moet echt even op m'n handen zitten... Vind hem zo tof, maar had echt gehoopt hem ergens met korting nog te treffen want ik vind die Loires wel echt prijzig...

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 22:36

Weet iemand nog een nieuwe huntergreen dressuur te koop?

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 22:43

Ik ben naar aanleiding van dit topic echt verliefd geworden op de LeMieux dekjes <3 Ik vroeg me af welke maat het beste past op een d pony met een veelzijdigheidszadel?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 23:11

Emoreoa schreef:
Ik ben naar aanleiding van dit topic echt verliefd geworden op de LeMieux dekjes <3 Ik vroeg me af welke maat het beste past op een d pony met een veelzijdigheidszadel?

Dat is nogal afhankelijk van je maat zadel :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 23:15

paljaslaura schreef:
Ik heb trouwens sinds 3 weken de Loire Three Quarter Coat Mocha en het is echt een heerlijke jas!
Zie wel dat ie bij HorseHealth niet meer goed leverbaar is maar mocht je opzoek zijn naar een fijne langere winter jas kan ik deze zeker aanraden :)

Hij is helaas nergens meer te krijgen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 23:19

Hunter green bij HH, heb em daar zelf vorige week nog besteld. Die is nu onderweg en komt normaal morgen aan in de pakjesautomaat *\o/*

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 23:21

Jessie2020 schreef:
Weet iemand nog een nieuwe huntergreen dressuur te koop?

Ik heb 'm besteld bij Tweespan, ik verwacht 'm vrijdag binnen te krijgen!

Edit: de suède trouwens

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 23:28

Dit topic gaat te hard, komt continu in m'n lijst :') Ik wil teveel! De Blackcurrant want die gaat eruit, de Chili want ik heb geen rood meer en dat staat hem zo gaaf.. Maar ik heb al een nieuwe set gekocht deze maand en vorige maand zelfs 2 dekjes..
Moeilijk! :')

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 23:30

bliksemflits schreef:
Emoreoa schreef:

Dat is nogal afhankelijk van je maat zadel :')

Klopt haha, maar het is mijn lease pony en heb echt geen flauw idee hoeveel inch dat zadel is.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 23:59

MerleSimone schreef:
Dit topic gaat te hard, komt continu in m'n lijst :') Ik wil teveel! De Blackcurrant want die gaat eruit, de Chili want ik heb geen rood meer en dat staat hem zo gaaf.. Maar ik heb al een nieuwe set gekocht deze maand en vorige maand zelfs 2 dekjes..

Ach ik heb op nog geen 2 jaar tijd 33 dekjes gekocht :=
Dit soort topics maakt mij zo hebberig want alles is mooi :')

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 00:06

Farjen schreef:
MerleSimone schreef:

Ach ik heb op nog geen 2 jaar tijd 33 dekjes gekocht :=
Dit soort topics maakt mij zo hebberig want alles is mooi :')

Ohhhhh mijn vriend begon laatst te zeuren toen m'n laatste dekje binnen kwam en dat was pas nummer 5. Moeilijk dilemma.. _O-

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 00:15

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 00:30

Ruitersport Theo Kevenaar heeft dat soort kleurtjes ook nog liggen. Dit was op hun Instagram vandaag.
Zij zijn niet online, maar kunnen vast nu wel verzenden.
Afbeelding

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 00:30