Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXutopiaXx schreef:Vind alleen dat ronde hoekje zo zonde.. dat is juist waarom ik deze dekjes zo mooi vind: die rechte hoek
Bijgelezen nu!!Iris toch wat gekocht
Mooie foto's weer gezien!
En kerstkaarten!! Leuk!! Wij ook een kerstfoto gemaakt gisteren, vlak voordat we in het net naar m'n ouders gingen
:
[ [url=m/eDrIvU.jpg]Afbeelding[/url] ]
En! Eindelijk voor 't echie m'n PS Emerald gehadDus daar mag ik vanmiddag mee rijden van mezelf
![]()
avensis schreef:Heeft iemand onderstaand dekje? Is de buitenstof katoen of ook een gladder stofje?
En hoe zijn de ervaringen met horselet?
[ [url=m/TeIBE4.png]Afbeelding[/url] ]
PSvanLot schreef:Iemand hier bekend met de rijbroek Jennifer? Valt deze op maat en is ze echt warmer?
xXutopiaXx schreef:PS Emerald!!Ik vind 'm gaaf
En m'n Gina jass (die ik voor m'n armen in L heb gekocht, maar toch wel wat wijd vind zitten...) en PS rijlegging
Oh en hoofdstel!!
[ [url=m/QgcT3C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O9qDVM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekker niet m'n hand volgenZijn net weer begonnen met 'serieus dressuren' en heb 'm altijd veel te kort gehad
Dus nu moeilijk om meer lengte te vragen.. maar, we zijn er mee bezig!
[ [url=m/dYfLdy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net wat kleiner lijkt ie inderdaad Jolijn, maar vind 'm nog steeds mooi staan![]()
sharonsemme schreef:PSvanLot schreef:Iemand hier bekend met de rijbroek Jennifer? Valt deze op maat en is ze echt warmer?
Ik had hem gekocht maar helaas weer te koop staan. Valt eigenlijk wel mooi op maat, en is zeker warmer. Heel fijn binnenstofje/fleece!
Aangezien ik wat wil afvallen en hij nu eigenlijk perfect valt begon ik toch te twijfelen.. Heb dus eventueel voor de liefhebber een maat 40 in het zwart te koop.