Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaams schreef:marley93 schreef:Hoi, kan iemand mij vertellen waar de letters op de bitriempjes van het Micklem Multi hoofdstel voor staan? Op de ene, kortste set staat P, en op de langste set staat SH.
Ik zou P nog logisch als pony zien, maar waar staat dan de SH voor?
Small horse - C
#Ymke# schreef:Nou, mijn paard vind het hoofdstel echt afgrijselijk... trekken, mond open, tong eruit. Zo apart... Terwijl ze op een hele losse lage neusriem niks doet..Ze is een beetje apart denk ik.. hij gaat is op marktplaats
#Ymke# schreef:Dankjewel voor de tip! Ik moet even kijken of dat kan omdat ik dan met de ophanging van het bit zit. Dat is niet een gewoon los bakstuk maar zit verbonden met de neusriem. Dus neusriem omlaag is bit lager in de mond. Ik ga eens even puzzelen
Dancer schreef:#Ymke# schreef:Dankjewel voor de tip! Ik moet even kijken of dat kan omdat ik dan met de ophanging van het bit zit. Dat is niet een gewoon los bakstuk maar zit verbonden met de neusriem. Dus neusriem omlaag is bit lager in de mond. Ik ga eens even puzzelen
Je kunt het bit ook apart verhogen, daar zitten ook meerdere gaatjes
Elegance_ schreef:Ik kom ook even binnen vallen.. ik heb vandaag mijn rambo micklem binnen gekregen maar man dat leer lijkt wel karton, passantje was ook al kapot echt heel jammer ik had er wel iets meer van verwacht eerlijk gezegt.. weten jullie of het leer wat soepeler gaat worden na het invetten? Ik twijfel erg of deze omruilen voor 1 die niet kapot is of kijken voor iets anders, maar ik wil wel graag met een ringetje op de neus en volgens mij is rambo de enige? Of zijn er nog meer? Ik hoor graag jullie ervaringen