Laurora schreef:Vraagje: hoe zit het met westernpads onder boomloze westernzadels? Ik heb namelijk twee verschrikkelijk gave westernpads gezien, alleen zijn deze niet specifiek voor boomloze zadels.
Het zijn wollen pads met (volgens mij) zo'n schapenwolletje aan de onderkant. Zou ik deze met bijvoorbeeld een halfpad eronder kunnen gebruiken onder een boomloos (western) zadel? Of zou ik er bijvoorbeeld zelf inlages in kunnen maken? Of is het pas te beoordelen hoe ik dat het beste kan doen als ik daadwerkelijk een zadel heb? (nog geen tijd gehad, maar wel van plan zeer binnenkort een zadelpasconsult te boeken bij Ella)
[ [url=m/OikmTt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1DZfJN.jpg]Afbeelding[/url] ]
(de tweede is te koop bij kifrahorse, misschien kan Kitty mij meer over deze pad vertellen?)
Typ een hele post, pas wat aan en weg is ie..
Om een lang verhaal kort te maken, dat is een Burioni. Hij is in het echt iets meer anatomisch gevormd. Toch ben ik meer fan van pads die anatomischer gevormd zijn. Je zult er nog wel zelf inlagenvakken onder moeten maken, wil je hem kunnen gebruiken voor bijvoorbeeld een Freemax of Silverado.