Anoniem schreef:Ik MOEST ermee rijden van meneer in kwestie. Hij zou eerst alles terugstorten ja. Tot hij even later direct mijn moeder opbelt (hij had haar nummer nog) dat we maar een klein rotbedragje kunnen krijgen voor dat ding. {:)-:( En anders kon hii het opvullen. Ik kies dan NIET voor een klen rotbedrag. Ik ruil het later ergens anders in! Mijn moeder vond ook dat ik moest rijden ermee! Mijn moeder vind zelfs dat ik haar gewoon iedere dag kan rijden met dat leenzadel. Dat doe ik mooi NIET!!!
Het is misschien een wazig verhaal, alles word ineens anders, mijn ouders hebben weer eens geen vaste mening, maar daar kan ik niets aan doen..![]()
Verder, ik laat weten als er een goede zadelmaker is geweest, maar verder heb ik geen zin meer in de afkrakingen van mensen die het altijd beter weten door een schermpje, maar je in de werkelijkheid niet aan durven te kijken.
Ts je legt nu wel alle schuld bij je ouders maar zelf heb je ook geen vaste mening. Eerst zeg je dat je er niet meer op gaat tot het allemaal opgelost is en de spieren weer bijgekomen. Maar blijkbaar is de strandrit toch aantrekkelijker als de gezondheid van je paard want die ga je wel doen met een leenzadel. Als er iets zwaar is voor een paard die dit niet gewend is op het strand rijden dus als de gezondheid van je paard echt voor gaat. Ga daar niet meer naar toe en ga verder met trainen zoals je nu doet!