Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eefj33 schreef:Die zijn inderdaad wel interessant. Dacht dat air neoprene dus niet zoveel uitmaakte, maar jouw ervaring is er goed mee?
Zinzi_jewel schreef:Heb je al eens lederen voeding geopereerd ?
Capriootje schreef:Ik wil juist die bescherming ivm springsport. Dus het moet ook wel goed beschermen en een klap op kunnen vangen. Mijn schimmel heeft een erg gevoelige huid maar gaat goed, maak ze wel regelmatig even schoon na het rijden.
Fijn dat je nu iets hebt waar je tevreden mee bent!
SuperZodiaX schreef:Ik heb net gehoord dat de le mieux snug fit boots (zelfde model als de piaffe revo) neopreen vrij zijn. Interessant!! Nu 20% korting bij Drunens Ruiterhuis (ook in de webwinkel).
Capriootje schreef:Voor iemand die leer wil proberen heb ik een paar oudere type veredus pro classic in het bruin die voor niet teveel weg mogen. Heb zelf nu het nieuwe model.
Over die Trizone is wel redelijk wat te vinden met de zoekfunctie!
Zinzi_jewel schreef:Capriootje schreef:Voor iemand die leer wil proberen heb ik een paar oudere type veredus pro classic in het bruin die voor niet teveel weg mogen. Heb zelf nu het nieuwe model.
Over die Trizone is wel redelijk wat te vinden met de zoekfunctie!
Je hebt PB .
Is het nieuwe model met de elastiek en haaksluiting ?
FennaK schreef:SuperZodiaX schreef:Ik heb net gehoord dat de le mieux snug fit boots (zelfde model als de piaffe revo) neopreen vrij zijn. Interessant!! Nu 20% korting bij Drunens Ruiterhuis (ook in de webwinkel).
Heb ze besteld![]()