Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MarChak schreef:Als je in onbalans zit, komt dat juist in een Wow zadel eerder tot uiting, omdat de kussens met lucht gevuld zijn.

ik ben me ook heel goed bewust van punten in mijn houding waar ik ga compenseren door scheefheid van het paard bv...,ik zeg nu maar wat, maar zulke dingen, dat is voor mij allemaal vrij duidelijk. Alleen zijn we er door veranderingen in het niveau van mijn paard en mezelf (dus ergens ook logisch dat we hier niet eerder tegenaan gelopen zijn, dit hebben we nog niet eerder gedaan) nu achtergekomen dat ik iets verkeerd in mijn bekken gekanteld wordt
 ik ben me ook heel goed bewust van punten in mijn houding waar ik ga compenseren door scheefheid van het paard bv...,ik zeg nu maar wat, maar zulke dingen, dat is voor mij allemaal vrij duidelijk. Alleen zijn we er door veranderingen in het niveau van mijn paard en mezelf (dus ergens ook logisch dat we hier niet eerder tegenaan gelopen zijn, dit hebben we nog niet eerder gedaan) nu achtergekomen dat ik iets verkeerd in mijn bekken gekanteld wordt  En het is echt héél subtiel, maar toch genoeg om mijn paard te belemmeren bij moeilijkere dingen
 En het is echt héél subtiel, maar toch genoeg om mijn paard te belemmeren bij moeilijkere dingen  Ze is dan ook wel heel gevoelig, daar moet ik eerlijk in zijn...om niet te zeggen overgevoelig (zowel mentaal als lichamelijk)...We zullen wel zien
 Ze is dan ook wel heel gevoelig, daar moet ik eerlijk in zijn...om niet te zeggen overgevoelig (zowel mentaal als lichamelijk)...We zullen wel zien  

MarChak schreef:Aimee, volgens mij hou je helemaal niet van Wow-zadels, omdat je daar zelf je balans niet in kan vinden.

, dat laatste geldt uiteraard voor alle merken zadels.
 , dat laatste geldt uiteraard voor alle merken zadels.
Mosh schreef:Even een vraag.. Foamkussens laten vervangen voor lucht (zelfde kussens) hoe realistisch is dat? En het kostenplaatje? (Anders koop ik liever nieuwe)
 Dat is bij een Wow ook niet zo moeilijk. De verkoper moet foamkussens voor je bestellen, vervolgens de luchtkussens onder je zadel uit schroeven, foam kussen eronder schroeven en klaar
 Dat is bij een Wow ook niet zo moeilijk. De verkoper moet foamkussens voor je bestellen, vervolgens de luchtkussens onder je zadel uit schroeven, foam kussen eronder schroeven en klaar 
MarChak schreef:anders had Wow ook inmiddels wel marktleider onder de zadels geweest

) bij te laten vullen.
 ) bij te laten vullen.