Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
is dat niet omdat de icons standaard in buffel geleverd worden? Zou wel jammer zijn. Ik wil namelijk ook glad, in ieder geval de zitting. Ben heel ben naar jouw zadel! Op fb van custom ook nieuwe foto's!Citaat:Ja daar baal ik een beetje van, want ik krijg dus een icon met gewoon glad leer, maar betaal de prijs van buffelleer volgens mij... Hum.
CK88 schreef:JeeeehhMijne is geleverd!!
Hij ligt super, even ter vergelijking zo slecht lag het zadel hiervoor nadat mijn paard zoveel gegroeid was:
[ Afbeelding ]
Het dekje schoof eronder weg en hij schoof alle kanten op.
En zo lag mijn nieuwe zadel vandaag na het rijden! Hij is geen millimeter verschoven en schuift ook niet met rijden of opstappen! Hij zit heerlijk ondanks dattie nog moet worden ingereden
[ Afbeelding ]
Een meisje van stal was ook overtuigd en heeft nu een probeer zadel. Straks iedereen aan de customs
nadita schreef:kbiermans schreef:Die van mij is er, zwart buffel met blauw!! Zal snel een foto plaatsen...
Ben benieuwd. Ik heb ook met blauw besteld.
Het zadel wat Custom op Facebook had geplaatst, lijkt erg op wat ik heb besteld....