ICE -VIBE BOOTS iemand die ervaringen ermee heeft?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BelleFleur

Re: ICE -VIBE BOOTS iemand die ervaringen ermee heeft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 13:48

Ja, inderdaad, daar. Ik heb wel vooruit betaald dus ik hoop maar dat ze gereserveerd zijn.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 14:23

Ja, dat denk ik wel. Weet niet of ze ook de volgende dag in Belgie leveren. Volgens mij komt er wel een melding als het uitverkocht is.

Nu moet iemand ze dus effe voor de gein bestellen, kijken of er melding komt: niet meer op voorraad!! :+

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 14:54

Er staat nu levertijd 1 week!!!

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 14:56

Maar als je ze in je mandje legt niet dat er niet gelijk kan verzonden worden, dat had ik gisteren wel met een paar bandages dat ik in het mandje had liggen (slechts 1 paar ipv 2 beschikbaar).

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 15:01

Gracia schreef:
Er staat nu levertijd 1 week!!!

Hahaha, jij wilt ze ook zeker!! :D En terrecht!!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 15:02

JoAnn schreef:
Maar als je ze in je mandje legt niet dat er niet gelijk kan verzonden worden, dat had ik gisteren wel met een paar bandages dat ik in het mandje had liggen (slechts 1 paar ipv 2 beschikbaar).

Effe afwachten. Ben benieuwd wanneer je ze binnen krijgt!!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 15:05

Ik zag trouwens ook dat ze aardig uitbereid hebben!! :wow:

Je kunt nu ook de trilstrips los bestellen en de oplader!! En ze hebben nu ook een knie versie en een sprong gewricht versie!!

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 16:17

@ Jorie, ik wil ze inderdaad! Om de voorbenen van Ziz past die L goed, maar ik wil ze eigenlijk oo voor Graas gebruiken.... en met twee paarden is een extra setje coldpacks wel handig...
Al kan je volgens mij ook een "gewoon" coldpack gebruiken en daar een mooi hoesje voor naaien met klitteband voor onder de boot.

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 16:24

Gracia schreef:
@ Jorie, ik wil ze inderdaad! Om de voorbenen van Ziz past die L goed, maar ik wil ze eigenlijk oo voor Graas gebruiken.... en met twee paarden is een extra setje coldpacks wel handig...
Al kan je volgens mij ook een "gewoon" coldpack gebruiken en daar een mooi hoesje voor naaien met klitteband voor onder de boot.

Als je een coolpack vindt dat breed, dik en lang genoeg is wel, maar dat bleek hier wel een probleem. Ik probeerde ook een gewone coolpack vast te zetten onder de ice vibe pack, maar dan sluit die laatste niet goed aan.

Ik heb contact gehad met paardendrogist. Met creditcard betalen kan alleen als ik hen mijn gegevens mail, dat doen we dus maar niet. Nu maak ik het geld vooraf over. Er werd me wel verzekerd dat de coolpacks voor me aan de kant liggen. Wel jammer dat je niet gewoon zoals bij andere sites via een beveiligd platform kunt betalen. Zomaar een bedrijf mijn creditcard gegevens geven doe ik toch liever niet.

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 16:29

Ik koelde eerst met zo'n blauw coldpack en dan alleen achterop de pezen. dat was dus voordat ik die ice-vibes had. Ik heb trouwens wel het idee dat die "gewone" coldpacks veel kouder blijven...

Birel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 16:35

Ik denk dat de xl coolpack niet goed onder de l boot past. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik heb de xl en l boot op elkaar gelegd en de xl boot is in omvang groter dan de l boot.

Als ik de xl coolpack namelijk om doe en daar overheen de cl boot daat hij al 5 cm open terwijl zonder coolpack de boot helemaal gesloten is terwijl als ik om het zelfde been de l boot om doe zonder coolpack ik de boot al niet helemaal dicht krijg.

Wellicht heeft jou paard smallere benen aangezien ze bij mij zonder coolpack al niet helemaal dicht gaan. Gebruik de L dan ook alleen voor de voorbenen en de XL voor de achterbenen.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:23

JoAnn, kon je niet voor optie acceptgiro kiezen? En ideal hebben jullie niet in België? Ik heb meteen met ideal betaald. Ideaal.

Birel, de L cold pacs zitten om haar voorbenen precies goed. Klittenband precies op elkaar. Ik ga het meemaken morgen hoop ik! En laat het weten. Ik kijk dan even of ik er een foto van kan maken.

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:51

Ik heb geen ideal neen, dat wordt hier volgens mij niet gebruikt. Nu ja, na het weekend is de betaling vast doorgekomen. Ik vermoed dat ze met post.nl versturen? Dan is het een dag later hier. Dat weekend overleven we nog wel. Hier hele fijne beentjes ook, gaat vast passen.

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 12:08

Ik heb de xl coolpacks onder de full Ice Vibe en dat gaat prima, de beschermer stuit alleen niet geheel op elkaar(er zit een paar cm open aan de voorkant van het been). Moet er wel bijzeggen dat mijn paard brede/grove benen heeft en daarbij ook nog dik is door een blessure en ik gebruik ze voor de voorbenen.
Deze coolpacks blijven wel veel langer koud, de kleinere zijn vaak al binnen 20 minuten warm(vooral doordat het been nog warm en dik is). Nu heb ik de xl omgehad en na ongeveer een half uur was de coolpack nog koud. Toen heb ik de gebruikte even om het andere voorbeen gedaan en een koude nieuwe weer om het been gemaakt(daar heeft hij nog even mee op stal gestaan).

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:33

Die beschermer heeft nooit aangesloten bij mij. Moet dat dan? Klittenband is zo lang dat ik dat niet eens zou willen. ?.. :P

Maar idd xl eronder gaat uitstekend! Heb foto's gemaakt. Zal ze denk vanavond plaatsen. Ben er helemaal blij mee! Nogmaals bedankt voor de tip!

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:34

Fijn Jorie. De mijne zijn onderweg met dpd. Ik ben eens benieuwd wanneer ze toekomen.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 20:50

JoAnn schreef:
Fijn Jorie. De mijne zijn onderweg met dpd. Ik ben eens benieuwd wanneer ze toekomen.

Hihihi, even off topic..... we hebben alle afleveringen van code 37 gedownload. Fantastisch dat Belgisch! Kom ik op vanwege dat toekomen van jou! Leuk!

Heb de foto's geupload trouwens.

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 20:53

Noem het maar Vlaams ;-) een groot deel van de Belgen spreekt natuurlijk Frans.

Benieuwd naar de foto's!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 20:56

Afbeelding

Links is de gewone cold pac en rechts de xl. Duidelijk langer.

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 21:00

Ziet er goed uit. Bij ons moet er dan nog steeds een losse onder, in de koot, maar dit lijkt al een stuk handiger.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 21:01

Afbeelding

En dit is de xl met de boot erover. Het trilding zit gewoon op de juiste plaats.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 21:03

JoAnn schreef:
!

Oeps, sorry! :oo

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 21:04

Jorie schreef:
JoAnn schreef:
!

Oeps, sorry! :oo

Geeft niks ;-)

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 22:12

:D

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 23:58

Goed om te zien hoe ze vallen, thanks voor de foto's.

Ik zit erover te denken om een paar aan te schaffen. Maar mijn paard heeft een blessure aan zijn kogelringband en ik vraag me af of de Ice-Vibe daar wel geschikt voor zou zijn.
Hij is ook een Fries met stevige benen dus dat zal erom spannen.