Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karev schreef:nee de cheyenne, had ik cherokee gezegd,haha.
karev vind alles gauw best. wel ruimere gangen, dat merkte ik direct!
had als eens eerder een cheyenne gehad, maar toen gleed ie, bleek de pommel te krap. heb nu een bredere pommel besteld, et voila!
Jennyxx schreef:VonNeueBeek, heb je geen last van een stoelzit of van het voorboogje?
Uudje, mijn verhaal ging over een ander dressuurzadel, mijn nieuwe. Eentje waar helaas geen boogje in zit(ps mijn 'oude' nieuwe zadel is een freemax dressuur, die is wel zacht en flexibel, maar amper te koop)
pmarena schreef:O dat is gewoon een lederen , is ook te zien aan de structuur , die is iets fijner dan bij een DryTexje
Nee zwarte heb ik al 2 jaar ofzo niet meerNouja ik heb er zelf nog 1 , en die hou ik ook
Die heb ik trouwens vorige week op mijn Budget Arizona vastgemaakt en daar vandaag voor het eerst mee gereden , ging wel goed hoor ! Alleen moet ik op de Arizona vreemd genoeg ineens de wrongen een heel stuk naar voren zetten vergeleken met de Cheyenne waar ik hem eerst op had , dat zijn van die maffe dingen weer
Ze zijn trouwens super-goedkoop hoor die wrong-seatsavers , zouden eigenlijk voor het dubbele weg moeten gaan want voor deze prijs verlies ik er op maar ik wil er nu zachtjes aan wel eens vanaf , heb ze al jaren liggen
uudje schreef:Jeetje pmarena de prijzen gaan ook echt niet een klein beetje omhoog zeg, heb ik nog net optijd een ander gekocht.
[naam], de beugel ophanging zit vast met klitteband, kun je dus zo losmaken, wel apart dat me dat met de maat 2 nog niet opgevallen was.