Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amanda2 schreef:Misschien vinden jullie dat ik overdrijf,
maar ik vind het niet zo netjes om bij negatieve ervaringen naam en toenaam van de fitter te vermelden.
Doe dat evt per pb...?
Seven schreef:Ja dat snap ik alleen de ervaring die ik heb is heel persoonlijk dus daar kan niemand iets mee dus zet ik dat niet overal heenmocht het echt een fraude of andere zwaarder geval zijn zou ik t eerder doen
maar das voor iedereen persoonlijk
batje schreef:Ik vind de meerwaarde van dit soort topics juist dat er ervaringen met het zadel, maar ook met de fitters, besproken worden. Hoe kan je anders ontdekken of het zadel en welke fitter geschikt zou zijn voor je? Het is inderdaad geen aankoop die je 'even' doet..
Indomitable schreef:Ik vind het ook niet zo gepast om een fitter in het negatieve te zetten. Het gaat over ervaringen, maar deze heeft altijd twee kanten. Ik sluit me aan bij de mening van Paperboy.
Tevens is dit volgens mij ook een topic over de ervaringen met Wow en niet over de fitters
Indomitable schreef:Ik vind het ook niet zo gepast om een fitter in het negatieve te zetten. Het gaat over ervaringen, maar deze heeft altijd twee kanten. Ik sluit me aan bij de mening van Paperboy.
Tevens is dit volgens mij ook een topic over de ervaringen met Wow en niet over de fitters
Schangah schreef:Indomitable schreef:Ik vind het ook niet zo gepast om een fitter in het negatieve te zetten. Het gaat over ervaringen, maar deze heeft altijd twee kanten. Ik sluit me aan bij de mening van Paperboy.
De fitters zijn degene die voor de positieve of negatieve ervaring zorgen. Dus horen ze er gewoon bij in dit topic.