Zooist schreef:Dan bewaar ik mijn geduld.... Vind hem mooier dan de Rossner
Ja ik ook ik wacht de bruine af, die van rossner vind ik jammer niet mooi omdat er omheen ook zwart zit en ik alles bruin heb

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Haf_Kadans schreef:Is dat al zeker die 2 a 3 weken?? Dat is mij namelijk 4 weken geleden ookal verteld en we zijn nu ookal 4 weken verder...
Haf_Kadans schreef:ooow okee, vandaar, ja ik bedoelde de bruine hihi want die staat volgens mij nog niet eens op de website dus dat zal nog wel even duren. Ik heb namelijk liever een helemaal bruin lak hoofdstel voor mn wedstrijden
x_Lovely schreef:Ik heb het hoofdstel gister ook gekocht, vandaag gepast maar twijfel toch wel een beetje! Het is een cob en past verder ook goed alleen de neusriem... Deze zat niet mooi en was eigenlijk te groot, ook zat hij niet mooi aangesloten tegen het hoofd.. Zal dit door gebruiken nog veranderen of niet... ?
lisaislisa schreef:x_Lovely schreef:Ik heb het hoofdstel gister ook gekocht, vandaag gepast maar twijfel toch wel een beetje! Het is een cob en past verder ook goed alleen de neusriem... Deze zat niet mooi en was eigenlijk te groot, ook zat hij niet mooi aangesloten tegen het hoofd.. Zal dit door gebruiken nog veranderen of niet... ?
Datzelfde heb ik ook maar heb er nou voor de 2de keer om en geen last meer van, je moet de zijkanten gewoon wat indrukken en binnenkant invetten