Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paperboy schreef:De service was helemaal super.
Citaat:Heb jij dhr Boer vandaag bij je gehad? Kan ook eigenlijk niet anders, daar er maar een meneer( de rest zijn dames) is die ze verkoopt.
Vreemd, tegen een kennis van mij, die onderhoud aan de wow nodig had(voor de zoveelste keer) , had hij gezegd dat ie in het buitenland zou zitten vanwege priveproblemen, vandaag.. onderhoud schijnt nogal lastig te zijn bij hem, verkopen van nieuw is ie sneller blijkbaar...
Paperboy schreef:Citaat:Heb jij dhr Boer vandaag bij je gehad? Kan ook eigenlijk niet anders, daar er maar een meneer( de rest zijn dames) is die ze verkoopt.
Vreemd, tegen een kennis van mij, die onderhoud aan de wow nodig had(voor de zoveelste keer) , had hij gezegd dat ie in het buitenland zou zitten vanwege priveproblemen, vandaag.. onderhoud schijnt nogal lastig te zijn bij hem, verkopen van nieuw is ie sneller blijkbaar...
Nou om zo over iemand te praten vind ik niet erg netjes op een forum, hier ga ik ook niet op in!
ik ben gewoon superblij met mijn zadel en de goede service!
Needje schreef:[als Arie bij jou geweest is vandaag is er imo niets niet-netjes aan die post.