Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BlackZelda schreef:@sjolvir; de nieuwe wintecs vallen echt heel ruim hoor! Ik met mijn broekmaat 42 heb ook een 17,5 inch, terwijl ik voorheen altijd een 18 inch zadel had. Ik heb het nieuwe type wintec pro contour, deze heeft idd een voorsingel (tip; bestel op http://www.reiterlive.de ik heb het zadel daar besteld voor 569, hier in NL kost ie tussen de 800 en 900 euro!!) Scheelt echt heel veel daar, tevens supersnelle service (maandag besteld, donderdag in huis)
askazita schreef:heeft iemand ervaring met de wintec 500 close contact cair (springzadel) ?
Fury08 schreef:Misschien kunnen jullie me een beetje helpen... Mijn pony wordt over een jaar ingereden en ben nu al vast wat dingetjes aan het inkopen.. Erg leuk om te doen overigens![]()
Ik wilde mijn pony gaan inrijden (pas als hij er aan toe is) met een Wintec zadel en dan verder doorsparen om een WOW zadel nieuw en op maat te laten maken.
Welke Wintec zullen jullie mij adviseren?
shantalufyou schreef:Fury08 schreef:Misschien kunnen jullie me een beetje helpen... Mijn pony wordt over een jaar ingereden en ben nu al vast wat dingetjes aan het inkopen.. Erg leuk om te doen overigens![]()
Ik wilde mijn pony gaan inrijden (pas als hij er aan toe is) met een Wintec zadel en dan verder doorsparen om een WOW zadel nieuw en op maat te laten maken.
Welke Wintec zullen jullie mij adviseren?
ik heb precies de zelfde vraag
over mijn haffie
Lubberslieke schreef:cherish schreef:ja zou kunnen want er zijn wel een hoop smalle bomen te krijgen
anders een keertje opmeten met zo'n wintec boommeter.
wintec boommeter??? hoe kom ik daar aan??
kunnen jullie me ook de verschillen vertellen tussen de 500 en de 2000 en cairsystem enz?