Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lotje5lotje schreef:Geweldig margriet!! hartelijk bedankt, dat moet gaan lukken met een Full. Heb je er al mee gereden? Bevalt het?
Precious20 schreef:Vraagje voor de mogelijke leveranciers hier... Wie kan de hoofdstellen (de multi m.n.) al leveren? Of is er bij iedereen zo'n gigantische wachttijd?
Dyonne schreef:Ze schudt nogal veel met haar hoofd, heeft erg veel moeite met de aanleuning en is erg gevoelig voor onrust in haar mond.
Sinds ik met dit hoofdstel en beiden bitklips rijdt merk ik dat ze minder schudt. De aanleuning is vele malen beter, ze heeft nu gewoon contact met de hand. Hier was eerder veel meer onrust bij.
polderke beschrijft het stug worden, en ik denk dat dit komt omdat met bitklips de druk al snel verdeeld wordt over neus en bit. Maar dit doet voor mijn pony juist goed, maar kan me voorstellen dat dit niet voor alle pony's/paarden geldt.
Ik heb ook als sidepull al even getest, en dat ging ook prima.
Maar zoals ik verder al zei, het uitgebreide testen valt helaas niet mee, omdat er nu weer vorst in de grond zit. Maar ik heb nog geen moment spijt van de aankoop.