Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje1990 schreef:Ja, maar ik wil wel wedstrijden starten waarschijnlijk dus dan is lange zweetbladen wel een mustEn ik het daarbij ook prettiger vind om wat onder m'n been te hebben. Maar kan dan mooie en week de Roma testen kijken of dat bevalt
Marcella schreef:Maartje1990 schreef:Ja, maar ik wil wel wedstrijden starten waarschijnlijk dus dan is lange zweetbladen wel een mustEn ik het daarbij ook prettiger vind om wat onder m'n been te hebben. Maar kan dan mooie en week de Roma testen kijken of dat bevalt
Met de Cheyenne mag je ook gewoon wedstrijden rijden.![]()
Moet er niet aan denken om op een cherokee of london te moeten rijden geloof dat het rijden dan niks meer word. Zou bijna weer wedstrijden gaan rijden is alleen dat ik het niet eerlijk meer vind met een pony die 18 jaar, cushing heeft en diverse keren spierbevangen is geweest (verleden en heden met mogelijke spierschade).
gillm schreef:Heeft iemand ervaringen met de Karlslund Kontakt 2? Het lijkt en ideale zadel die op alle paarden past. Druk verdeling is optimaal en het zit lekker (eigen ervaring).
Dit is toch te goed om waar te zijn?