Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 22:44

Hier in de buurt alleen maar goede geluiden, maar dat komt omdat hij maar 5 minuten van onze stal af woont (1 dorp verder) dus dan is het makkelijk praten :D

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 23:32

KarinvdM schreef:
Ik vrees dat hij een té bezige bij geworden is en dat komt z'n werk niet ten goede... Ik hoor steeds vaker minder/ontevreden geluiden en dat is erg jammer.

Goh dat is toch jammer maar ja als je iemand moet aannemen doet die het nooit zoals je zelf zou willen denk ik.

Charly555

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 10:02

maar dan is het misschien een idee om je werkgebied te beperken tot AB zadels? I.p.v. zadels van allerlei verschillende merken te controleren en repareren?

Tooske schreef:
KarinvdM schreef:
Ik vrees dat hij een té bezige bij geworden is en dat komt z'n werk niet ten goede... Ik hoor steeds vaker minder/ontevreden geluiden en dat is erg jammer.

Goh dat is toch jammer maar ja als je iemand moet aannemen doet die het nooit zoals je zelf zou willen denk ik.

_Ilona

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 13:42

dat zou inderdaad zonde zijn als daardoor de kwaliteit minder wordt!

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:22

@JLD: bijna alles is mogelijk qua aanpassingen. Laat hem komen en hij kan het je vertellen. Pluspunt vind ik dat Arno zowel naar het beste voor je paard als naar het beste voor jouw houding kijkt, dat is niet mijn ervaring met iedere zadelmaker.

@_Ilona: ik geloof niet zozeer dat de kwaliteit van zijn werk minder wordt, maar wel dat mensen meer mopperen op levertijden, moeilijker afspraken maken (dat ervaar ik zelf ook) etc. Je kunt niet verwachten dat een zadelmaker a la minute kan komen, maar als het nodig is zou binnen 1 a 2 weken wel fijn zijn en dat kan hij dus niet garanderen.

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:22

Dat snap ik... ik vond de levertijd ook erg lang 20 weken.. met de afspraken maken heb ik nog geen problemen ervaren. Ik ben benieuwd hoe laat hij morgen bij me zal zijn..! ik kan niet wachten :)

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 17:36

Arno is vandaag weer bij mij geweest. Heb alleen mijn oude zadel niet meer terug -O- -O- , dat ging het toch niet worden op Od. Ik heb nu een ander 2de hands AB zadel en die is nog iets mooier ook *\o/* . Alleen jammer dat mijn oude zadel ik op ging zitten en meteen heerlijk zat terwijl ik aan dit zadel nog echt even zal moeten wennen -O- .
Maar goed, ik kan niet anders zeggen dat ik wederom erg tevreden ben over Arno en dat hij voor mij en Od erg goed zijn best heeft gedaan _/-\o_ _/-\o_ .

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:28

Ik baal... We hebben de afspraak verzet van zaterdag naar de 26e oid, maar zadel lag vandaag voor geen meter meer. Na paar minuten schoof het enorm naar voren en naar rechts. Nu maar noodoplossing zoeken, want paardlief mag door oude blessure niet stilstaan...

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:19

Ilona, EN EN EN?!

Balen Mywish... Ik heb een barebackzadeltje in geval van nood ;). Kun je wel beugels aan maken en zit heerlijk.

Mijn leenzadel nu begint iets of wat te wennen, maar ik kan er gewoon niet in blijven zitten. Verzuip erin ;)

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:32

IK HEB HEM!!! Hij was rond zes uur op stal en is om kwart voor acht gegaan!
Paard gaat opeens veel makkelijker om met wijken :)!
Na mij ging hij naar nog 1 klantje toe. Hij heeft het er maar druk mee!
Ook mijn springzadel heeft hij even nagekeken!
Over een maand of 2 weer een afspraak plannen dan komt hij alles controleren.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:24

leonie87 schreef:
Ilona, EN EN EN?!

Balen Mywish... Ik heb een barebackzadeltje in geval van nood ;). Kun je wel beugels aan maken en zit heerlijk.

Mijn leenzadel nu begint iets of wat te wennen, maar ik kan er gewoon niet in blijven zitten. Verzuip erin ;)

Dat is met mijn paard vragen om rodeo's := En mijn heupen kunnen zijn breedte niet aan _O- tenminste, dat had ik met boomloos, zo breed dat het leek alsof ik op olifant zat.

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 09:48

mijn paard kan niet zonder dekje gereden worden... kwamen we gister ook achter :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 09:51

Haha, dat kan ik ook niet. Ging het wel goed?

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 13:48

ja hoor ging goed! Hij heeft de tijd genomen dat is wel fijn! heb er 3x opnieuw opgezeten om iedere keer weer wat op te vullen. Nu zou hij goed moeten liggen! Ga het zo eens goed uitproberen! Het wijken ging al een stuk makkelijker gister. Hij ligt echt los van de schouder.
Zit in ieder geval een stuk vaster in het zadel. Ben zelf maar iel en veel zadels zijn mij te groot. Nu heb ik een diepe zit en dikke kniewrongen dat past wel bij mij!

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:30

Hier is de boel ook (flink) opgevuld, ik merk ook duidelijk verschil, fijn! Ennnn, ik hoop op dé oplossing voor mijn steeds doorgereden knie: nieuwe zweetbladen zonder stiksels (jammer maar helaas) en een dunnere leersoort aan de onderkant waardoor het zweetblad vlakker op de wrong komt te liggen. Hij gaat ze voor me bestellen.

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 09:25

Bij komt hij aanstaande maandag weer, het ligt nog niet helemaal naar mijn zin. Het zadel trekt wat naar rechts en ik vind de zweetafdruk na het rijden niet mooi verdeeld...

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:23

mijn zadel zit echt voortreffelijk! Zit veel steviger nu. En mijn paard heeft veel meer bewegingsruimte! Merk echt verschil!

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:55

fijn ilona!! ik moet nog 18 dagen wachten dus aftellen! :D

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 21:30

Arno zou woensdag bij mij komen om mn bestelde zadek af te leveren maar heb net helaas de afspraak af moeten zeggen omdat mijn paard al 2 weken kreupel is en vandaag is de va geweest. Nu komt hij woensdag weer terug om dan verder te kijken. Jammer maar helaas, eerst moet mn paard weer helemaal beter zijn want zo heeft het imo echt geen nut om mn nieuwe zadel te laten komen.

NadiaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 08:31

Iemand ervaring met de hoofdstellen?
Foto's? :)

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 08:34

Ik!Foto's zijn hier al geplaatst.
Ik heb niets bijzonders genomen maar het is wel precies naar wens.
Prima kwaliteit en fijn zacht gevoerd.

NadiaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 09:37

Op welke pagina staan de foto's ongveer? :o

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 09:46

Je hebt linksonderin een zoekfunctie ;)
Die zoekt alleen in dit topic.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 09:46

Als je in de post van Ambre rechtsboven "geplaatst" aanklikt krijg je alle posts van haar in dit topic en dus ook het hoofdstel...

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 11:55

Daar was ik zelf niet op gekomen,haha!