Ik heb eergister de brick orange gescoord voor €55 op marktplaats. Mij hoor je niet klagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xsensibel schreef:Ik vind alle nieuwe collecties ook echt tegenvallen.. super zonde. Beetje zoals bij Eskadron. Het ging van yay naar nay..
Ik heb eergister de brick orange gescoord voor €55 op marktplaats. Mij hoor je niet klagen[ [url=m/xaiQhq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lauriannnn schreef:Maar ook dat we op een net uitgebrachte collectie gewoon en vip korting en daarbovenop nog extra korting krijgen geeft ook aan dat er iets mis gaat en ze er gewoon niet meer zo goed vanaf komen als voorheen. Dat merken ze dan toch ook zelf?
maessie schreef:Dat idd.. (al vond ik dat nu niet erg voor de ruffle) ze prijzen zichzelf zo echt uit de markt.
ivy_power89 schreef:Maar vinden jullie de Ps dekjes die recent allemaal uitgebracht zijn écht leuk?
Of wordt het dan meer, we krijgen nu veel korting dus we kopen het maar?
Phrono schreef:Ik vind de nieuwe ook niet zo.. dus ook niks van gekocht. Zal idd wel weer wat in de horselet belanden, dan wil ik de lichtroze misschien nog wel!
Ben wel superblij met mijn wine ruffleIk twijfelde wel even, heb ik een paard of een ezeltje
![]()
[ [url=m/iQwBKo.jpg]Afbeelding[/url] ]
xsensibel schreef:Ik vind alle nieuwe collecties ook echt tegenvallen.. super zonde. Beetje zoals bij Eskadron. Het ging van yay naar nay..
Ik heb eergister de brick orange gescoord voor €55 op marktplaats. Mij hoor je niet klagen[ [url=m/xaiQhq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lauriannnn schreef:maessie schreef:Dat idd.. (al vond ik dat nu niet erg voor de ruffle) ze prijzen zichzelf zo echt uit de markt.
Nee precies heb zelf gekeken maar dan ga ik bestellen vanwege de lage prijs en niet omdat ik denk wauw die vind ik echt tof zoals ik bij mijn laatste dekjes heb gehad. En dan wacht ik liever op evt de horselet prijzen haha.
Maar voor degene die toch al wat op het oog had is 40% wel een leuke korting
Lauriannnn schreef:maessie schreef:Dat idd.. (al vond ik dat nu niet erg voor de ruffle) ze prijzen zichzelf zo echt uit de markt.
Nee precies heb zelf gekeken maar dan ga ik bestellen vanwege de lage prijs en niet omdat ik denk wauw die vind ik echt tof zoals ik bij mijn laatste dekjes heb gehad. En dan wacht ik liever op evt de horselet prijzen haha.
Maar voor degene die toch al wat op het oog had is 40% wel een leuke korting