_Lorette_ schreef:Reclame maken / merkbekendheid genereren is natuurlijk interessanter dan klachten oplossen / mails beantwoorden.
Hahaha jaa blijkbaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eamkoopman schreef:Iemand nog een goede tip voor een shirtje voor bij de steel blue? (Niet die van vorig jaar van kramer)
_Lorette_ schreef:Ik heb de lichtste (sand dus?) besteld voor mijn vos. Sand en beige stonden op de foto met een vos en dat leek me wel wat. Het voegt misschien niet heel veel toe t.o.v. de prosecco, maar ach...
aniek1985 schreef:Mooi Maessie![]()
Tof allemaal jullie aankopen. Heel benieuwd naar foto's._Lorette_ schreef:Ik heb de lichtste (sand dus?) besteld voor mijn vos. Sand en beige stonden op de foto met een vos en dat leek me wel wat. Het voegt misschien niet heel veel toe t.o.v. de prosecco, maar ach...
Ik ben wel benieuwd naar een vergelijkingsfoto van de Prosecco en Sand als je die binnen hebt.
ricojoreen schreef:Ik krijg ze niet goed op de foto, maar je ziet echt wel dat het 2 verschillende kleuren zijn, de prosecco is meer geel en de sand is meer champagne/goud. Het singellusje is dezelfde kleur!
[ [url=m/uVcEaf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZAWjYC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind hem echt prachtig, mooier dan op de foto's!![]()
Omdat ik toch bezig was, mn volledige ps collectie op de foto gezet
[ [url=m/ER4rrG.jpg]Afbeelding[/url] ]