tiwi1969 schreef:Knie gaat relatief goed, kan er weer prima mee lopen, al denk ik dat alles met elkaar verband houdt.
Ik heb ook al gedacht of ik misschien iets meer A-zitting in mijn Ghost kan creëren door een kleine verhoging onder de zitting te doen in het midden, zoiets als de frontrizer(heb ik er al in) maar dan langer doorlopend. Of misschien door de inlagen iets aan te passen waar mijn bovenbeen ligt, iets smaller maken zeg maar. Misschien dat een cm al verschil kan uitmaken.
Heeft iemand daar nog tips, inlagen die iets "mens" ergonomischer zijn?
Ik weet niet hoe lang je je Ghost al hebt, maar er zijn ook andere kussens, die zijn wat dikker, dus mogelijk helpt dat bij het construeren van die A-lijn. Ghost kan voor jou een speciale frontriser maken - je zou zelf kunnen testen door achter je frontriser een opgerolde sok te leggen, of iets anders lang/smal/zacht. Of de zitting zo te (laten) maken dat die van binnen in het midden wat hoger komt. Maar voordat je aan zulke dure ingrepen begint, is het wellicht handig even met een zelfgemaakt ding aan de gang gaat, om te kijken of zoiets zin heeft.