Ben zo benieuwd, heb hem namelijk met een eigen bedachte creatie voor de lepel laten maken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_FD schreef:Hoe is eigenlijk de service van custom wat betreft inruil van zadel?
Ik heb namelijk 1 jaar geleden een custom gekocht voor mijn paard maar heb er denk ik maar hooguit 40 keer op kunnen rijden. Paard is geblesseerd geraakt en was niet meer te redden dus heb haar helaas moeten laten gaan. Maar nu ben ik voor een nieuw paardje aan het kijken en wil wel echt bij custom blijven want ze zitten zo fijnmaar stel dit zadel zou niet op een nieuw paard passen wat is dan een optie inruil en minder betalen voor een passend zadel of doet custom daar niet aan ?
AngelElvis schreef:Hoi hoi allemaal!
Ik heb eerlijk gezegd alleen maar slechte ervaringen met Custom!
Mijn paard blijkt nu een gekneusde schoft te hebben door het zadel! En wat denk je ze komen niet meer terug voor service!
Heb ik gebeld en gezegd van goh zouden jullie eens willen komen kijken, want volgens mij ligt m'n zadel scheef. De enige reactie die ik terug kreeg was:' het zal wel aan je zit liggen' en daar kon ik het mee doen.
Mijn macrider die ik voor mijn pony had heb ik nooit problemen mee gehad, maar met mijn custom tot nu toe alleen nog maar problemen. Ik ben dan ook niet de eerste in mijn omgeving ben nu al de 3de van mijn paardenvrienden. De bomen blijken heel slecht te zijn, en zakken uit. Mijn zadel is nu fout, en custom wil er niks aan doen. Paard is al bij de osteopaat geweest en die zei ook dat het een te lang zadel was. Vind het erg jammer, maar ik ga er toch echt niet meer opzitten. Het zadel zit heerlijk dat ontken ik echt niet, maar hoor nu van meerdere mensen dat ze slechte ervaringen hebben en dat hun paard ook rug klachten krijg. Heeft iemand van jullie ook zo'n slechte ervaringen?
Groetjes,
Angel