Wie heeft er een Custom zadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 13:28

Mijn zadel wordt 11 juli gebracht *\o/* *\o/* *\o/*
Ben zo benieuwd, heb hem namelijk met een eigen bedachte creatie voor de lepel laten maken. <3 <3 <3

_Lot_

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 12:17

De zadelmaker van Custom is net geweest, ik was al vrij snel verliefd op de 'flight'. Gewoon zwart besteld met witte piping en naden. Nu helaas een maand of 3 wachten tot levering, tot die tijd een leenzadel :)

_FD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 12:24

Hoe is eigenlijk de service van custom wat betreft inruil van zadel?

Ik heb namelijk 1 jaar geleden een custom gekocht voor mijn paard maar heb er denk ik maar hooguit 40 keer op kunnen rijden. Paard is geblesseerd geraakt en was niet meer te redden dus heb haar helaas moeten laten gaan. Maar nu ben ik voor een nieuw paardje aan het kijken en wil wel echt bij custom blijven want ze zitten zo fijn :) maar stel dit zadel zou niet op een nieuw paard passen wat is dan een optie inruil en minder betalen voor een passend zadel of doet custom daar niet aan ?

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 15:17

_FD schreef:
Hoe is eigenlijk de service van custom wat betreft inruil van zadel?

Ik heb namelijk 1 jaar geleden een custom gekocht voor mijn paard maar heb er denk ik maar hooguit 40 keer op kunnen rijden. Paard is geblesseerd geraakt en was niet meer te redden dus heb haar helaas moeten laten gaan. Maar nu ben ik voor een nieuw paardje aan het kijken en wil wel echt bij custom blijven want ze zitten zo fijn :) maar stel dit zadel zou niet op een nieuw paard passen wat is dan een optie inruil en minder betalen voor een passend zadel of doet custom daar niet aan ?

Ben ik ook erg benieuwd naar. :j

ClauGeli68

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 15:19

Ja hoor, geen probleem, Custom ruilt altijd de eigen zadels weer in!

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 23:25

Daar doet Custom wel aan maar mijn advies zou zijn om particulier je zadel te verkopen en dan een nieuw zadel te kopen. Dat gaat je namelijk behoorlijk wat schelen in de kosten omdat de inruilprijs lager ligt dan de prijs die je er particulier voor krijgt.

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 12:14

Ik ben zo blij met mijn Custom paard loopt er echt 100 x beter onder. En ik kan ook veel beter zitten. Dat zal ook heel wat helpen. Mijn zusje heeft inmiddels een Flight en is daar ook super blij mee. Ook dat paard is veranderd in zijn beweging. Ik ben zeer tevreden!

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 19:06

Vandaag is mijn Custom icon flight weer nagekeken door de zadelmaker. Hoefde maar een heel klein beetje wol bij. Wat verder opviel is dat mijn zitting nog niet echt glad is geworden ook al rij ik wel 4 x per week. Vind ik ook helemaal niet erg, zit namelijk wel stevig :D

Paardje loopt er ook weer top onder, dus we kunnen weer fijn verder trainen.

AngelElvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 21:37

Hoi hoi allemaal!

Ik heb eerlijk gezegd alleen maar slechte ervaringen met Custom!
Mijn paard blijkt nu een gekneusde schoft te hebben door het zadel! En wat denk je ze komen niet meer terug voor service!
Heb ik gebeld en gezegd van goh zouden jullie eens willen komen kijken, want volgens mij ligt m'n zadel scheef. De enige reactie die ik terug kreeg was:' het zal wel aan je zit liggen' en daar kon ik het mee doen.
Mijn macrider die ik voor mijn pony had heb ik nooit problemen mee gehad, maar met mijn custom tot nu toe alleen nog maar problemen. Ik ben dan ook niet de eerste in mijn omgeving ben nu al de 3de van mijn paardenvrienden. De bomen blijken heel slecht te zijn, en zakken uit. Mijn zadel is nu fout, en custom wil er niks aan doen. Paard is al bij de osteopaat geweest en die zei ook dat het een te lang zadel was. Vind het erg jammer, maar ik ga er toch echt niet meer opzitten. Het zadel zit heerlijk dat ontken ik echt niet, maar hoor nu van meerdere mensen dat ze slechte ervaringen hebben en dat hun paard ook rug klachten krijg. Heeft iemand van jullie ook zo'n slechte ervaringen?

Groetjes,
Angel

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:58

Hier ook een scheef zadel gehad en vriendin zat draai in de boom. Maar bij ons beide wel top opgelost en ondertussen hebben we ook denk ik beide al ruim een jaar een top zadel!
Ik vind het heel raar dat ze het niet hebben opgelost. Dat herken ik dan weer helemaal niet. Super vervelend angel!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 23:01

Zelf geen ervaring met custom maar een stalgenootje heeft haar derde zadel al, eerste trok volledig scheef. Nieuwe laten aanmeten, leenzadel gehad welke goed lag. Ruim half jaar verder haar nieuwe zadel en deze trekt ook scheef en ze krijgt nu enorm pijn in haar lichaam tijdens het rijden. Custom zegt dat dit komt door de schouder van het paard, deze zou aan de ene kant groter zijn.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 08:20

Hier ook een Custom zadel en ben er erg blij mee.

Mijn vorige zadel lag absoluut niet goed op mijn paard waardoor hij veel last van zijn rug en schoft heeft gekregen. Hij werd ook nijdig van het zadel.

Ik heb een demo zadel de Advantage R in bruikleen gehad en heb hem gisteren over kunnen nemen, omdat hij erg goed op mijn paard ligt.
Ik ben er erg blij mee :D

AngelElvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 10:06

Nou ik had dus ook heel veel rugklachten en het blijkt door de te diep zit van het zadel te komen kwamen we achter @saaams. Heb nu op een kingsley gezeten en ben d'r helemaal weg van! M'n paard loopt er ook een stuk fijner onder, hij staakt dus ook helemaal niet meer.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 13:58

Jan Pieter is gisteren weer bij me geweest om mijn Custom Icon Flight op te vullen. Hij kwam iets omhoog bij het verruimen van galop en draf. Dat is nu verholpen. Hij is nu voor het eerst na aanschaf opgevuld en ligt weer goed. Ik zou er weer een jaartje tegenaan moeten kunnen.
Ben super blij met het zadel!

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 19:23

Die verhalen kloppen ook. Maar dat zijn de zadels met een flexi boom erin. Daar worden ze bijna alijd standaard mee geleverd. Je moet echt vragen voor ene vast boom wil je er een krijgen. Die flexi bomen zijn echt verschikkelijk..

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 19:32

Wat lelijk dat kan toch gelijk goed gedaan worden?! Waarom een slecht product afleveren?

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 19:59

AngelElvis schreef:
Hoi hoi allemaal!

Ik heb eerlijk gezegd alleen maar slechte ervaringen met Custom!
Mijn paard blijkt nu een gekneusde schoft te hebben door het zadel! En wat denk je ze komen niet meer terug voor service!
Heb ik gebeld en gezegd van goh zouden jullie eens willen komen kijken, want volgens mij ligt m'n zadel scheef. De enige reactie die ik terug kreeg was:' het zal wel aan je zit liggen' en daar kon ik het mee doen.
Mijn macrider die ik voor mijn pony had heb ik nooit problemen mee gehad, maar met mijn custom tot nu toe alleen nog maar problemen. Ik ben dan ook niet de eerste in mijn omgeving ben nu al de 3de van mijn paardenvrienden. De bomen blijken heel slecht te zijn, en zakken uit. Mijn zadel is nu fout, en custom wil er niks aan doen. Paard is al bij de osteopaat geweest en die zei ook dat het een te lang zadel was. Vind het erg jammer, maar ik ga er toch echt niet meer opzitten. Het zadel zit heerlijk dat ontken ik echt niet, maar hoor nu van meerdere mensen dat ze slechte ervaringen hebben en dat hun paard ook rug klachten krijg. Heeft iemand van jullie ook zo'n slechte ervaringen?

Groetjes,
Angel

Herkenbaar hoor. En de mensen die ik ken die ook voor Custom waren gegaan rijden inmiddels ook allemaal op een ander merk vanwege problemen.

AngelElvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 22:09

@meiske1577 Ja ik vind het gewoon erg jammer, maar ben nu overgestapt naar een kingsley. Het is zo'n duur zadel en dan krijg je zo'n slechte kwaliteit! Mag ik vragen of de mensen in jou omgeving die ook op custom reden ook zo'n slechte service hebben gehad? In mijn omgeving eigenlijk ook alleen nog maar slechte service namelijk!

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:33

Ja daar is ie dan, mijn Custom zadel met eigen ontworpen swarovski achterkant.

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 22:27

Erg mooi!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 07:31

Super gaaf!!

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 11:07

Sorry nog even spammen. Ben zo blij met mijn zadel.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 11:47

Wauwie heel gaaf hoor <3

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 16:58

Ben blij dat je het gewoon gedaan hebt!

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 19:50

Wauw dat is echt heel erg gaaf!!

Koste dat nou veel extra ? sorry misschien een erg onbeleefde vraag :o