Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:dankLeuk gedaan BZ !
Citaat:Het stukje van de flexibiliteit dat komt alleen niet echt uit de verf...je ziet weinig gebeuren
Citaat:Ook mis ik een "waarom" , voor mensen dat ze dat schroefje aan moeten draaien.
Sommige kijkers gaan dat denk ik niet doen als de reden er niet uitgespeld bij staat.
Citaat:Eerste stukje van het verstellen van de schoftbreedte is ook niet zo heel duidelijk , 2e stukje wel
Misschien is het nog wel leuk om ter verduidelijking een gekleurd lijntje er overheen te tekenen en dat mee te laten bewegen ?
Een verstelbare pommel??? Hoezo dat dan weer? De verwisselbare pommel maakt Barefoot Barefoot - ik zou eerder willen dat ze de pommel zo ontwerpen dat er geen maten meer nodig zijn (was "vroegah" ook niet...)Citaat:Mooi systeem is dat , ik zou echt heel graag willen dat Barefoot zoiets had
Mijn absolute favoriet van het hele stelCitaat:Ik vind de True Talent ook een heel gaaf zadel !
Citaat:Is de Trekker in Duitsland zelf nog een beetje populair eigenlijk ?
pmarena schreef:Dat is dat suffe / naïeve anti-boomloos verhaal van Denis Teirlynck denk ik , de beste man die niet eens weet wat een bareback-pad is blijkbaar
(is al een vrij oud stukje overigens)
Uudje : als jij mij toe zou voegen op Facebook.....dan ken je mij dus al en kun je net zo goed m'n website gewoon bekijken , want die ken je dan toch al blijkbaar
Dat bedoel ik met dat het weinig toevoegt volgens mij. Mensen die echt wat willen weten over de zadels kunnen het gewoon op mijn website vinden en zich inschrijven voor de nieuwsbrief , wat heeft het voor nut om hetzelfde nog eens te doen via Facebook.... beetje dubbel werk dan toch en de Facebook-info is nooit zo compleet als de website zelf gewoon