Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 23:29

leonie87 schreef:
Nog even wachten dus. Nice nice!

Na weer zeker 8, 9 zadels had hij er 2 waarvan hij dacht dat het wel zou passen.
De eerste vond ik niet echt fijn, maar hij was op zich wel tevreden over de ligging en de 2de vond ik beter zitten maar lag niet goed genoeg.
Conclusie, ik heb de eerste nu even in bruikleen en hij verwacht over een week of 3 een hulsebos terug. Misschien dat die goed is voor zowel paard als ruiter. Daarbij kan hij daarbij meer aanpassen in de ligging als mijn paardje snel veel veranderd wat dus wel de verwachting is.

Ik ben iig super tevreden. Hij was op tijd, heeft het zadel bij mij achter gelaten en gaat voor een 3de keer terug komen en ik heb nog altijd geen cent betaald voor al deze service.

Wat heb je nu voor zadeltje in bruikleen?
Dat is wel erg netjes hoor, als je nog niks hebt hoeve te betalen. normaliter krijg je een rekening van 50 euro van de "reiskosten" -O-

ambre

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 23:39

Dat hoef ik ook nooit te betalen,hij is misschien wel eens te makkelijk.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 00:22

Horseware schreef:
Mijn zadel is net opgehaald en gaat terug naar Engeland. Arno vond sommige plekken idd ook echt te snel slijten. Die zijn allemaal van hetzelfde leersoort, dus zal wel een slechte partij oid geweest zijn.
Hoe dan ook: over ongeveer een maandje heb ik hem als het goed is weer terug, met nieuw leer, en in de tussentijd heb ik een erg fijn zittend Hulsebos zadel te leen. Tot nu toe nog zeer tevreden over de service van Arno! +:)+

Waar slijt die van jou dan?
Die van mij slijt nl ook al bovenaan het zadelblad!

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:00

10 augustus komt Arno met mn zadel! 16 weken levertijd, lijkt lang maar met een leenzadel is het zo voorbij merk ik.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:23

leonie, misschien krijg je dan mijn leenzadel, ik krijg over ong 3 weken mijn nieuwe zadel en heb nu dus een HB als leenzadel ;)

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:07

ik krijg maandag mijn zadel en dan komt er ook een leenzadel vrij :) Bij mij vloog de tijd ook wel voorbij maar de laatste weken krijg ik echt pijn aan mijn billen met galloperen.. dus ik kan niet wachten tot het maandag is!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:29

Ik hoop dat hij zaterdag een beetje op tijd komt _O- Paardlief is niet blij meer met opzadelen en datin combinatie met zijn zadeldwang is niet erg veilig.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:05

@ JLD een passier heb ik nu gekregen. Misschien is het gewoon even wennen hoor, maar ik heb het gevoel dat ik eerst een zadel tegenkom en dan pas bij mijn paard aankom zeg maar. Ik ben meer van het close contact.
Dat ik niks heb hoeven betalen, de eerste keer vond ik dat wel heel normaal, want hij had gewoon niks dat paste en kon dus ook echt niks betekenen. Nu vroeg ik het nog maar het hoefde niet. Ook geen borg voor het zadeltje.

@Patty, heb je een brede boom? Dan zou het wel kunnen. Hij verwachte het binnen 2 a 3 weken ;).

@ilona, spannend! benieuwd of het bevalt.

@mywishmax, dat klinkt inderdaad niet al te fijn. Maar ach op zo een service wil ik best wat langer wachten hoor.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:10

Wij hebben toen voor het leenzadel ook niks betaald, ook geen contractje oid. Pas betaald toen ons zadel klaar was, maar dat was alleen voor het zadel, niet voor het leenzadel.

Nouja, officieel gaat onze stal 7 uur 's avonds dicht en hij komt eind van de middag, vandaar dat ik hoop dat hij niet veel te laat komt.

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:40

dat is al optijd om zeven uur dicht!!!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:43

Nouja, in het weekend vind ik dat niet zo raar. :D

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 15:52

hm ik ben het niet gewend laat ik het daar op houden :) bij ons sluiten ze om 23.00 uur! En zou er iets zijn waardoor het later zou zijn is dat ook nog niet eens zo'n punt als je het aangeeft van te voren.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 17:00

Hier doordeweeks om 22.00 uur. Als je wedstrijd hebt of iets, is het geen probleem dat je later komt hoor, alleen als hij heel laat komt morgen, moet het andere keer en dat kan eigenlijk niet. Maar goed, eind van de middag is niet laat op de avond. Vorige stal was 's zondags 18.00 uur dicht, dus heb nu al een uur langer. Hoewel ik toch nooit 's avonds laat ga, helemaal niet in het weekend.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:10

@leonie, volgens mij is het een medium/wide boom

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 10:28

ik rijd in het weekeind ook wel eens in de avond dan is het lekker rustig!

Maar on-topic :) nog 2 dagen en dan heb ik mijn zadel!!!!!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 10:35

Dat zou dan best een kunnen patty :d.

Bij ons kun je alle dagen van het jaar tot uur of 22 rijden. Mocht je laat zijn vanwege concour ofzo dan isdat geen enkel probleem als je alles maar netjes sluit.

Haha ilona. Nog heel even.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:12

Bij ons is het altijd rustig, dus dan ga je sneller ook overdag :j

Vanmiddag komt hij hier weer langs! Hoop echt dat het iets simpels is wat zo aan te passen is.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:15

ja opzich logisch dat het overdag rustig is, de meeste mensen werken dan zeg maar haha.
Ik probeer altijd na mijn werk door te rijden dan ben ik er rond kwart voor 6. Niet ideaal, maar in de winter is het anders echt niet leuk meer om rond 19 uur of zo nog te gaan. In de zomer wat minder erg natuurlijk.

Afwachten wat hij kan doen dus. Ben benieuwd hoe laat hij er is ;)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:36

Bij ons is het overdag 'drukker', maar als het 'druk' is, rijdje met z'n 3en. Dus ik ben gewoon verwend hoor!

Ik hoop vooral dat zadel niet mee hoeft, want we zijn beide nogal lastig met leenzadels. := Maar goed, nu schopt hij met opzadelen en dat is echt niets voor hem.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 15:01

Arno is vannochtend bij ons op stal geweest, zou tussen 10 en 11 komen en kwam om 11.15, vond ik nog best oke, haha.

Zadel weer opgevult en ligt weer helemaal goed!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 16:13

Hier Zou hij eind van de middag komen, maar we hebben het maar verzet naar de 27e, want hij belde net al dat het wel eens 9 uur kon wordeN

JLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:05

Wat zijn de mogelijkheden eigenlijk, wat kun je er alemaal aan laten aanpassen op opzetten extra.
Kwa kniewrongen ect. :o

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:06

hij ging bij ons rond 1 uur weg (3 zadels), z'n zaterdag zat weer lekker vol dan!

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 22:25

bij ons is het ook nooit echt druk. Sta dan ook op een prive stal met maar 15 pension mensen. Ze komen allemaal op verschillende tijden!

Bezig bijtje die Arno als je het zo hoort!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 22:34

Ik vrees dat hij een té bezige bij geworden is en dat komt z'n werk niet ten goede... Ik hoor steeds vaker minder/ontevreden geluiden en dat is erg jammer.