Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ac_tion schreef:Ik had vorig jaar een heel goede ervaring met een eczeemdeken. Goed op maat en mooie pasvorm. Helaas stond pony binnen een dag vast aan z'n hooinet dus verkocht daarna. Groot nadeel aan de lemieux dekens wat mij betreft, ik wil geen T sluitingen meer
Wiwabalia schreef:Whoohoo me happy, mijn Wisteria Mesh kwam binnen. Nieuw met kaartjes er nog aan gescoord via MP.
[ Afbeelding ]

Vandaag heb ik de suede glacier (waar ik ook al langer op zat te azen) en de suede rosemary erbij gekocht. Die laatste mede door foto's uit dit topic van een prachtige fjord met dat dekje op! Het begint dus al een aardige collectie te worden hihi

Oretha schreef:Weet iemand toevallig hoe de eczeemdekens en/of vliegendekens vallen van Lemieux? Vallen ze groot of juist niet?
DinkeyGirl schreef:Oh wow!!!En is dit ook een suede? Is deze ook in Loire met kleine vlakjes? Ik vind deze ook echt super mooi maar vroeg het me gewoon af. Is deze nog ergens te koop of moet ik dan heel veel geluk met 2ehands hebben?
monique1983 schreef:Die cranberry is ook wel heel mooi
Ik zoek nog oornetjes
Siena maat l
En orchidee maat L toevallig iemand die nog of toevallig online gevonden
noviceh schreef:Ik mis nog steeds een mooie, simpele antraciet kleur suede dekje. Zonder contrasterende kleur bies.
roosxanna schreef:monique1983 schreef:Die cranberry is ook wel heel mooi
Ik zoek nog oornetjes
Siena maat l
De orchid in maat L hebben ze nog bij Chevalchic! https://chevalchic.fr/en/were-making-ro ... s-l_cheval
Hier heb ik wel vaker besteld, dus website is betrouwbaar, alleen beetje jammer van de 10,- verzendkosten haha
roosxanna schreef:monique1983 schreef:Die cranberry is ook wel heel mooi
Ik zoek nog oornetjes
Siena maat l
De orchid in maat L hebben ze nog bij Chevalchic! https://chevalchic.fr/en/were-making-ro ... s-l_cheval
Hier heb ik wel vaker besteld, dus website is betrouwbaar, alleen beetje jammer van de 10,- verzendkosten haha