Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farjen schreef:Stop met al die mooie dekjes te showen, ik ben jaloers![]()
Volgens de laatste mail van Hypostore was de verzenddatum 2 april, verder niets meer gehoord.. Dus hopelijk staat er dinsdag eindelijk een postbode met een pakketje
pantarhei schreef:Farjen schreef:Stop met al die mooie dekjes te showen, ik ben jaloers![]()
Volgens de laatste mail van Hypostore was de verzenddatum 2 april, verder niets meer gehoord.. Dus hopelijk staat er dinsdag eindelijk een postbode met een pakketje
Bij mij ook, ook niets meer gehoord. Gaat bij mij om azure en sage in suede. Ik baal wel van dat trage en niets melden
Farjen schreef:Stop met al die mooie dekjes te showen, ik ben jaloers![]()
Getup schreef:Farjen schreef:Stop met al die mooie dekjes te showen, ik ben jaloers![]()
Hoezo eindelijk ? 2 april was vrijdag en t is nu Pasen. Dan kan het toch niet eerder aankomen als morgen![]()
Heb niets besteld ( hoe kan dat nu), heb niet echt iets wat ik nog graag wil hebben. Nou ja, mooi dan
veerxsjimm schreef:Hi allemaal!
heeft er iemand enig idee of dit Le Mieux dekje bij mijn Montar shirt passen qua kleur?
Het shirtje is in het echt iets donkerder groen
[ [url=m/ueoZsN.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3u7cvo.png]Afbeelding[/url] ]