josewoos schreef:Ik ga de coffee gewoon bestellen, ik ga op jullie mening af.
Oftewel het is jullie schuld dat ik weer een dekje aan collectie moet toevoegen
Heel mooi denk ik!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukwendy schreef:Omg, kreeg een mail van ps, kan tot eind maart duren voordat ze hem versturen. Maar, kreeg wel een kortingscode van 20%, en het goede nieuws is dat ik die op de nieuwe kollektie kan gebruiken. Ja daaag, losers. Heb geschreven dat ze mn order kunnen annuleren en mij kwijt zijn als klant. Sukkels
anoukwendy schreef:Omg, kreeg een mail van ps, kan tot eind maart duren voordat ze hem versturen. Maar, kreeg wel een kortingscode van 20%, en het goede nieuws is dat ik die op de nieuwe kollektie kan gebruiken. Ja daaag, losers. Heb geschreven dat ze mn order kunnen annuleren en mij kwijt zijn als klant. Sukkels
minetje schreef:anoukwendy schreef:Omg, kreeg een mail van ps, kan tot eind maart duren voordat ze hem versturen. Maar, kreeg wel een kortingscode van 20%, en het goede nieuws is dat ik die op de nieuwe kollektie kan gebruiken. Ja daaag, losers. Heb geschreven dat ze mn order kunnen annuleren en mij kwijt zijn als klant. Sukkels
Groot gelijk heb je! Ik heb bewondering voor de ballen die je hebt laten zienIs het een code speciaal voor jou of een standaard code die je vaker kan gebruiken? Gaan we met zn allen lekker alles met korting bestellen
minetje schreef:anoukwendy schreef:Omg, kreeg een mail van ps, kan tot eind maart duren voordat ze hem versturen. Maar, kreeg wel een kortingscode van 20%, en het goede nieuws is dat ik die op de nieuwe kollektie kan gebruiken. Ja daaag, losers. Heb geschreven dat ze mn order kunnen annuleren en mij kwijt zijn als klant. Sukkels
Groot gelijk heb je! Ik heb bewondering voor de ballen die je hebt laten zienIs het een code speciaal voor jou of een standaard code die je vaker kan gebruiken? Gaan we met zn allen lekker alles met korting bestellen
eamkoopman schreef:Iemand nog een goede tip voor een shirtje voor bij de steel blue? (Niet die van vorig jaar van kramer)
Iriscope schreef:Handig om te weten; Ik las in een reactie op Instagram van PS dat als je ze nog eens mailt over hetzelfde onderwerp, je mail verplaatst wordt naar onderaan de lijst.
Niet echt ideaal, maar zo werken veel mail systemen wel, first in, first out.
Dus als je denkt, waar blijft mn antwoord, misschien beter PM op Instagram dan nog eens mailen, dan duurt een reactie dus enkel langer.
Ballard_L schreef:Iriscope schreef:Handig om te weten; Ik las in een reactie op Instagram van PS dat als je ze nog eens mailt over hetzelfde onderwerp, je mail verplaatst wordt naar onderaan de lijst.
Niet echt ideaal, maar zo werken veel mail systemen wel, first in, first out.
Dus als je denkt, waar blijft mn antwoord, misschien beter PM op Instagram dan nog eens mailen, dan duurt een reactie dus enkel langer.
Even terugkomend op deze reactie van een paar pagina’s hiervoor. Dit klopt echt! Ik werk bij een klantenservice als e-mail agent en als je reageert op een oude mail, zeg maar op reply, dan komt hij weer onderaan te staan. Stuur dus altijd een nieuwe e-mail (maar wel met dezelfde gegevens, want als je geen klant/ordernummer meestuurt is dat irritant haha).
Maar als ze een paar weken achterlopen is het gewoon superdruk. Die mails krijg je bijna niet weggewerkt. Bij 3-4 weken achterlopen moet je denken aan 10.000 mails
Ballard_L schreef:Klopt, maar ook als je iemand aanneemt (ik ben bijv aangenomen bij een bedrijf waar het heel druk was) heb je die achterstand niet zomaar weggewerkt. Het wil niet zeggen dat ik niet vind dat ze hun service moeten aanpassen hoor! Want wat sommigen van jullie meemaken moet echt niet kunnen! Maar ik kan me nu wel wat beter indenken hoe sommige dingen werken