PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 21:16

josewoos schreef:
Ik ga de coffee gewoon bestellen, ik ga op jullie mening af.

Oftewel het is jullie schuld dat ik weer een dekje aan collectie moet toevoegen :')

Heel mooi denk ik! *\o/*

josewoos

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 21:20

Ik zal het resultaat laten zien ;)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 21:21

Benieuwd hoe het staat!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-21 21:37

Steffie is de beste, sand en beige zijn besteld <3 geen gedoe met ps dus _O- nu kijken of die andere ooit komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 21:40

Ik heb de plum besteld en de citadel verkocht. Vond cob toch te klein bij mijn dames.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-21 21:42

Omg, kreeg een mail van ps, kan tot eind maart duren voordat ze hem versturen. Maar, kreeg wel een kortingscode van 20%, en het goede nieuws is dat ik die op de nieuwe kollektie kan gebruiken. Ja daaag, losers. Heb geschreven dat ze mn order kunnen annuleren en mij kwijt zijn als klant. Sukkels

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 22:50

anoukwendy schreef:
Omg, kreeg een mail van ps, kan tot eind maart duren voordat ze hem versturen. Maar, kreeg wel een kortingscode van 20%, en het goede nieuws is dat ik die op de nieuwe kollektie kan gebruiken. Ja daaag, losers. Heb geschreven dat ze mn order kunnen annuleren en mij kwijt zijn als klant. Sukkels

Haha oei..
Ik wil de code wel :p

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 22:54

anoukwendy schreef:

Groot gelijk heb je! Ik heb bewondering voor de ballen die je hebt laten zien :') Is het een code speciaal voor jou of een standaard code die je vaker kan gebruiken? Gaan we met zn allen lekker alles met korting bestellen :')

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 22:54

anoukwendy schreef:

Je hebt helemaal gelijk, wat een gedoe zeg, daar bij PS..

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 22:56

minetje schreef:
anoukwendy schreef:

Groot gelijk heb je! Ik heb bewondering voor de ballen die je hebt laten zien :') Is het een code speciaal voor jou of een standaard code die je vaker kan gebruiken? Gaan we met zn allen lekker alles met korting bestellen :')

Haha ben ik ook benieuwd naar :p

Maar goed dat je ze het even flink duidelijk hebt gemaakt!

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:05

Heb hier de plum kunnen bestellen via Ruitergoed *\o/* en zag bij matchy dressage op facebook een leuke foto van de plum waar de deepberry heritage beschermers van Eskadron perfect bij passen dus helemaal leuk want die beschermers heb ik al voor bij eskadron set. :):)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:06

Ze heeft ballen, maar jullie willen graag met haar kortingscode massaal bestellen :') :? ?

Als ie werkt is t wel n goede _/-\o_

kim2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:38

Ik heb per ongeluk de plum set besteld :Y)

Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-21 23:55

minetje schreef:
anoukwendy schreef:

Er staat dat ie maar een keer te gebruiken is en als ik het goed begrijp ook aan mijn naam/mail gekoppelt. Ze schrijven niet eens in het zweeds :’)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-21 23:57

Getup schreef:
Ze heeft ballen, maar jullie willen graag met haar kortingscode massaal bestellen :') :? ?

Als ie werkt is t wel n goede _/-\o_

Hahah daar dacht ik niet eens aan _O-
Heb anders ook wel een 10%, geen idee of die gekoppelt is eigenlijk. Maar ga nu eerst naar huis wn slapen :=

eamkoopman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:58

Iemand nog een goede tip voor een shirtje voor bij de steel blue? (Niet die van vorig jaar van kramer)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 00:46

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 08:58

Iriscope schreef:
Handig om te weten; Ik las in een reactie op Instagram van PS dat als je ze nog eens mailt over hetzelfde onderwerp, je mail verplaatst wordt naar onderaan de lijst.
Niet echt ideaal, maar zo werken veel mail systemen wel, first in, first out.
Dus als je denkt, waar blijft mn antwoord, misschien beter PM op Instagram dan nog eens mailen, dan duurt een reactie dus enkel langer.

Even terugkomend op deze reactie van een paar pagina’s hiervoor. Dit klopt echt! Ik werk bij een klantenservice als e-mail agent en als je reageert op een oude mail, zeg maar op reply, dan komt hij weer onderaan te staan. Stuur dus altijd een nieuwe e-mail (maar wel met dezelfde gegevens, want als je geen klant/ordernummer meestuurt is dat irritant haha).

Maar als ze een paar weken achterlopen is het gewoon superdruk. Die mails krijg je bijna niet weggewerkt. Bij 3-4 weken achterlopen moet je denken aan 10.000 mails ;)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-21 09:01

Ballard_L schreef:
Iriscope schreef:
Handig om te weten; Ik las in een reactie op Instagram van PS dat als je ze nog eens mailt over hetzelfde onderwerp, je mail verplaatst wordt naar onderaan de lijst.
Niet echt ideaal, maar zo werken veel mail systemen wel, first in, first out.
Dus als je denkt, waar blijft mn antwoord, misschien beter PM op Instagram dan nog eens mailen, dan duurt een reactie dus enkel langer.

Even terugkomend op deze reactie van een paar pagina’s hiervoor. Dit klopt echt! Ik werk bij een klantenservice als e-mail agent en als je reageert op een oude mail, zeg maar op reply, dan komt hij weer onderaan te staan. Stuur dus altijd een nieuwe e-mail (maar wel met dezelfde gegevens, want als je geen klant/ordernummer meestuurt is dat irritant haha).

Maar als ze een paar weken achterlopen is het gewoon superdruk. Die mails krijg je bijna niet weggewerkt. Bij 3-4 weken achterlopen moet je denken aan 10.000 mails ;)

Jaa maar dan moeten ze gewoon iemand aannemen := gewoon te snel gegroeid, en hier betekend dat vaak failliet na een tijdje. Heb het net zelf meegemaakt bij het bedrijf waar ik werkte en zie het echt overal hier in zweden

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 09:06

Klopt, maar ook als je iemand aanneemt (ik ben bijv aangenomen bij een bedrijf waar het heel druk was) heb je die achterstand niet zomaar weggewerkt. Het wil niet zeggen dat ik niet vind dat ze hun service moeten aanpassen hoor! Want wat sommigen van jullie meemaken moet echt niet kunnen! Maar ik kan me nu wel wat beter indenken hoe sommige dingen werken

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 10:02

Ik heb de coffee besteld bij ruitergoed :=

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 10:04

Welke is nou sand en welke is beige? Ik dacht de lichtste beige, maar die staat erop als sand/beige, dus dan heb ik het misschien net omgedraaid.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 10:05

De donkerste is beige inderdaad!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-21 10:08

Ballard_L schreef:
Klopt, maar ook als je iemand aanneemt (ik ben bijv aangenomen bij een bedrijf waar het heel druk was) heb je die achterstand niet zomaar weggewerkt. Het wil niet zeggen dat ik niet vind dat ze hun service moeten aanpassen hoor! Want wat sommigen van jullie meemaken moet echt niet kunnen! Maar ik kan me nu wel wat beter indenken hoe sommige dingen werken

Ik heb er idd ook alle begrip voor als ze veel te doen hebben enzo, en als het een keer wat langer duurt vind ik ook echt niet erg.

Maar vind idd dat ze nu te ver gaan := ze stellen verkeerde prioriteiten vind ik. Instagram word elke 2 minuten iets geplaatst, of het nou een reactie of een story/post is maakt niet uit maar daar hebben ze wel tijd voor. Die persoon die daar zit had allang moeten worden ingewerkt om mails enzo weg te werken vind ik. Maargoed dat zal wel mijn mening zijn _O- misschien werkt het niet zo in de praktijk, geen idee

Wel een foto plaatsen dan he farjen <3

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 10:13

Reclame maken / merkbekendheid genereren is natuurlijk interessanter dan klachten oplossen / mails beantwoorden. :P