eva92 schreef:[ [url=m/Ozau8V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn collectie te paard
Haha geniale foto! moet ik zo ook eens doen!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Pattypaard schreef:bliksemflits schreef:Ik zie dat soort foto's zo vaak voorbij komen, ga het ook is proberen
Haha succes!
Die van mij passen er niet op
nikysa90 schreef:Kunnen jullie zeggen welke kleuren van ES zeldzaam zijn, dus ik bedoel erg gewild op de tweedehands markt? Of maakt het niet zoveel uit en doen ES dekjes zo'n beetje hetzelfde qua waarde?
nikysa90 schreef:Kunnen jullie zeggen welke kleuren van ES zeldzaam zijn, dus ik bedoel erg gewild op de tweedehands markt? Of maakt het niet zoveel uit en doen ES dekjes zo'n beetje hetzelfde qua waarde?
bliksemflits schreef:nikysa90 schreef:Kunnen jullie zeggen welke kleuren van ES zeldzaam zijn, dus ik bedoel erg gewild op de tweedehands markt? Of maakt het niet zoveel uit en doen ES dekjes zo'n beetje hetzelfde qua waarde?
Misschien oude collecties? Maar die kan je nu dan ook nergens meer vinden behalve tweedehands. Het meeste is nog gewoon bij ES zelf te koop dus denk niet dat zoiets er perse is, ze vullen populaire kleuren wel aan. Hoezo?
Sammiex2000 schreef:Steel blue zie ik altijd wel voor de hoofdprijs op marktplaats staan, daar vragen ze meer voor dan bijvoorbeeld navy
nikysa90 schreef:Sammiex2000 schreef:Steel blue zie ik altijd wel voor de hoofdprijs op marktplaats staan, daar vragen ze meer voor dan bijvoorbeeld navy
Ik denk dat je de Ice blue bedoeld. Steel blue kun je nog gewoon kopen. De Ice heb ik al meer vragen over gehad of ik die weg deed inderdaad. Is mijn lievelings, dus nee