Is in de loop der jaren ook wel weer wat aangepast hoor.
Barrydale maat 2 heb ik met korting liggen

http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Oprui ... aat-2.html
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maarja, enige vergelijk wat ik had was een Randoll's van de jaren stilletjes, blijkt dus niet te vergelijken, want mijn zadel heeft VPS
Zadel ook nog eens goed bekeken en nu zie/voel ik het trouwens ook. Niet zo duidelijk als die foto van die London, maar er is wel iets wat mijn zadel vorm geeft zeg maar.
Denk dat ik toch maar bij mijn VPS-zadeltje blijf dan, is volgens mij toch fijner voor pony
Maar toch ook wel weer heel fijn, blijft een fantastisch zadel. Vond Flynn ook, hij knapte uit z'n vel van blijdschap en energie. Lekker ding

)

Plakt voor de rest wel super stevig vast.DubbelDun schreef:Dat gaat dan wel erg snel...

Toen ik die kussens onder de dekensingel schoof, was het lastig om ze juist te plaatsen. Zeker zonder enige referentie eigenlijk. Maar na het bekijken van mijn zadel en een beetje in te schatten hoe ze er standaard op plakken, is het uiteindelijk wel gelukt.
En als je het niet op het oog durft te doen dan kun je ook altijd nog bijvoorbeeld de Barefoot schoftmeet-patronen uitprinten en een paar vingers achter de schouderbladen neerzatten om te kijken hoe breed de voorboog ruwweg moet staan. Dan is de rest vooral een kwestie van finetunen. Otti1977 schreef:Ik wil een leren singel. Is voor mij makkelijker schoon te houden met de modder in het bos.

was gewoon even snel)

) dat met dekje misschien ook handig was geweest 

Heb 'm dan ook achter de schouder gelegd maar misschien niet ver genoeg? De andere foto's vind ik niet duidelijker dus ik weet niet wat ik gedaan heb
Ligt het zadel op zich wel goed? Of moet dat ook verder naar achter? 
Ik ga eens knutselen met de Barefoot print dan om te controleren of hij nu juist staat. Maar denk op zich dat hij nu niet verkeerd ligt.
Zeker bij deze nieuwe is de boel nog lekker stroef, dus dan is het altijd wat zoeken.