Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexEnya schreef:hallo,
Ik heb heel lang geleden ooit eens hier gereageerd.
Ik weet niet of er mensen zijn met een Barefoot cherokee, zoja hoor ik graag ervaringen.
Ik ben van boomloos naar boom overgestapt en nu wil ik toch weer over op boomloos, voor me gevoel fijner aangezien die vaak passen
Kwetal schreef:Moonfish - even een tip - probeer altijd de kanten af te ronden, zeker daar waar je met je dijen er op ligt - anders stans je die pad uit in de rug van je paardje
moonfish13 schreef:Qua ruggengraat: het vertekend door het nepbont.
Er kunnen zo 2 vingers tussen, en ik heb een rank gebouwde pony.
Qua randen zal je hier ook echt geen afdrukken van zien niet afgerond, maar ik heb deze gemaakt voor tussen het geheel.
Anders moet het van mij dikker.![]()
De inlages alleen zijn 1 cm dik, voor enkel deze zou ik minimaal 1.5 willen.
Eerst dacht in aan een gewone bontonderlegger maar die zijn 1 best duur en 2 toch anders gevormd als de pad van ghost.
Qua stevigheid: marktkraam klemmen lieten geen sporen achter op de mat.![]()
Pleiada: juist dat nepbont maakt dat het netjes is.![]()
Een scheef naadje zie je gewoon niet hiermee, ik naai nooit en heb alles op het stukje naaimachine rondom zelf gedaan.
Kwestie van binnenstebuiten stikken, kopkant open, omdraaien, inlages er in en dan dicht maken en de middennaad stikken.
Die moest met de hand, naaimachine flipte er van.![]()
Als dit werkt wil ik een volledige pad maken.
Met dubbele laag nepschaap en wat vulling waar de inlages niet zitten, dan de inlages uitneembaar.
Een beetje grandeur vorm voor ghost maar wat ruimer genomen.
Dan geen twee lagen fitnessmat maar 3 lagen.
Als de inlages dan eens op zijn maak ik wel nieuwe.
Mijn pony wordt hoogstens 2x per week gereden en dan nog deels door ukkies. Maar ik heb alle vertrouwen in dit materiaal.
Atent schreef:Ik rijd op een cherokee. Vanmiddag 29km gereden. Was 3.5 uur weg. Paardje loopt lekker en ik zit heerlijk. Een echte aanrader.