maar de oplossing, testzadel scoren en proberen of het je bevalt of niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:RvT schreef:![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn HAF pad binnen voor onder mijn torsion. Nu vind ik de inlages niet echt stevig zeg maar. Ik rij lange afstanden dus best intensief. Welke inlages kan ik het beste kopen? De Heavy duty of de HD, of...? En passen al die inlages van de barefoot ook op een HAF pad?
LeukWat voor kleur?
Heavy Duty en HD is voor mij hetzelfde...?
Die moeten wel in een HAF pad passen volgens mij hoor, maar de afmetingen van alle inlages staan er gewoon bij bij mij in de shop. En vanaf een bestelbedrag van 50 euro is het nu gratis verzenden
pmarena schreef:Oei, ik krijg net te horen dat de JustAdjust zadels in maat 1 (0-1-2) uitverkocht zijn bij Barefoot![]()
Ben benieuwd wat de plannen zijn voor een nieuwe partij, zodra ik meer weet zal ik het hier even melden...
De Notting Hill zadels zijn ook bijna uitverkocht, van de maat 1 hebben ze nog 4 stuks en van de maat 2 nog 9 stuks maar gezien dat dus de centrale voorraad is waar iedereen ter wereld uit geleverd krijgt, zal dat ook wel niet lang meer duren.
Ik dacht ik meld het even, wel zo fijn wellicht om het nu te weten en niet pas als het echt te laat is om te bestellen als je dat wilde
RomyJ schreef:Ze zitten niet echt bij me in de buurt![]()
Maar vind het zelf heel moeilijk inschatten wat mijn pony nodig heeft voor maat. Ze heeft haast een schoft en een korte rug.