Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_suus19_ schreef:Aan de hand van bovenstaande.. wat zijn jullie ervaringen met wow op oudere paarden? Ik kreeg vandaag helaas het slechte nieuws dat mijn paard zoveel bespiering op zijn bovenlijn verloren is, dat zijn zadel niet meer pas gemaakt kan worden.
Maris schreef:_suus19_ schreef:Aan de hand van bovenstaande.. wat zijn jullie ervaringen met wow op oudere paarden? Ik kreeg vandaag helaas het slechte nieuws dat mijn paard zoveel bespiering op zijn bovenlijn verloren is, dat zijn zadel niet meer pas gemaakt kan worden.
Verlies bespiering bovenlijn komt heel vaak door eiwittekort. Wist je dat ?
SusanH schreef:Mijn man heeft de 5 U boom bij iemand in België gehaald, zij schijnt echt een grote voorraad onderdelen te hebben. Liniac Saddlery. In de buurt van Brussel zit ze.
Ik heb gisteren voor het eerst zelf met het zadel gereden. Ligt heel mooi en zit heerlijk. Ze loopt er ook heel fijn mee.
. Is het wel waard uiteindelijk. En hebben het niet passende zadel volledig het geld terug gekregen dus dat is ook super netjes.
dus hopelijk helpt dat ook iets, maar het gaat nooit snel bij hem.