Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
saskiay schreef:Ik heb nog een malibaud randonnee te koop staat ook bij de zadels op bokt. zit ook nog een schapenvacht bij om erop te leggen , als je interesse hebt zak ik het zadel even opmeten.
.Citaat:Ik heb nog een malibaud randonnee te koop staat ook bij de zadels op bokt. zit ook nog een schapenvacht bij om erop te leggen , als je interesse hebt zak ik het zadel even opmeten.
Citaat:Hm...da's wellicht een tweede maat die jij te koop hebt, maar zal het doorsturen naar een andere geïnteresseerde.
Dat schaapje wil ik graag over kopen van je, verkoop je het apart?
Ashkerlon schreef:Dit is een onderdeel van een recado, toch?
http://www.2dehands.be/paardensport/tui ... 0&start=35
Wat zou je nog te kort hebben om het compleet te maken? pad voor er onder en een vacht voor er boven? Of waren er meer lagen?
? Ik kom er op mijn manier ook wel hoor...(hij zal dit wellicht ook lezen, daarom dat ik het er even bij zet).
, ga de oude Stonewall oplappen en de recado eens goed bekijken, ontbrekend materiaal aanvullen en gebruiken om de criollo hoofdstellen op foto te zetten die ik gemaakt heb, dan mogen ze weer weg.
!
1 keer bijna eentje van 500 euro kunnen kopen maar was te laat met beslissen of ik er geld voor wilde lenen. Jammer want hij was 't waard geweest.
?
, is het proberen waard, just for the fun of it!

jammer want ik zat er zelf wel lekker in
Die zadels van je link had ik ook al gezien, leuke zadels! Maar zijn voor mijn paarden waarschijnlijk ook te lang, de paardjes waar ik wat voor zoek zijn rond de 1.50 en met echt heel korte ruggetjes, het enige wat nu gaat qua lengte is een een kort engels zadeltje of een boomloosje..