tinekevdp schreef:Ik heb de lush nog nieuw hier thuis liggen

Grenadine heb ik ook

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Tessawodan schreef:De Olive van ES heb ik zelf niet, hij lijkt denk ik ook wel op de seagrass van PS. Ik vind hem zelf wel groen, maar wel een stuk lichter groen dan op de verkoopfoto’s van ES zelf. Grijs vind ik hem niet.![]()
Welke kleur is dat van PS die jij op de foto heb?
Stal_Fiore schreef:Vandaag de amazonite nieuw maar tweedehands op de kop getikt.
Hoop dat deze frontriem er een beetje bij kleurt.
[ [url=m/pfbWHL.jpg]Afbeelding[/url] ]
SpikkelFire schreef:Oeeh die Lush is gaaf! Maar niet meer te koop?
anoukwendy schreef:SpikkelFire schreef:Oeeh die Lush is gaaf! Maar niet meer te koop?
Haha jawel hoor hij mag nogsteeds weg voor een leuk bod. Wel alleen met bandages (nog nieuw). Probleem is alleen dat ik niet weet wanneer we weer naar nl kunnen vanwege de corona.
Uiteindelijk moeten al mn PS sets weg en hou ik het bij ES.
anoukwendy schreef:SpikkelFire schreef:Oeeh die Lush is gaaf! Maar niet meer te koop?
Haha jawel hoor hij mag nogsteeds weg voor een leuk bod. Wel alleen met bandages (nog nieuw). Probleem is alleen dat ik niet weet wanneer we weer naar nl kunnen vanwege de corona.
Uiteindelijk moeten al mn PS sets weg en hou ik het bij ES.
mcjv schreef:anoukwendy schreef:Okee ik heb toch ook de crystal grey besteld
Hij is echt kick!![]()
Heeft iemand enig idee wat de huidige levertijd is van hypostore? Gezien ik veel mensen zie die besteld hebben bij hypostore.
mcjv schreef:heb hem donderdag besteld en had hem meteen vrijdag al!! Zal morgen foto's maken. (donkerbruin paard)anoukwendy schreef:Okee ik heb toch ook de crystal grey besteld
Hij is echt kick!![]()
Heeft iemand enig idee wat de huidige levertijd is van hypostore? Gezien ik veel mensen zie die besteld hebben bij hypostore.