Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jomaro schreef:Darkadia Notting Hill toevallig zie je die de laatste tijd regelmatig voorbij komen.
Gisteren nog een heel gesprek gehad over boomloze zadels met je vriendin die bij mij de lexington kwam brengen.
Denk dat ze voor de ghost gaat, ik heb inmiddels nu drie zadels. Nog even en ik kan ook een pasconsult gaan geven.
jomaro schreef:Marocje schreef:En ik ben jaloers, haha
Volgens mij heeft buitenzinnig ook nog een oude ghost te koop. Een geverfde dus daar zit ook een speciaal kleurtje onder![]()
Een zwarte stond vanmiddag om marktplaats.
darkadia schreef:Welke heb jij nu dan allemaal jomaro? Ik heb nu even alleen mijn fairfax boom dressuurzadel. Grappig dat jullie ook nog steeds contact hebben. Mja ervaringen delen is altijd goed, levert tenslotte meer kennis, hoewel het toch nog steeds wel zo is dat wat voor de 1 werkt voor de ander beroerd kan zitten ...
En ja idd pas nog een Notting Hill maat 1 maar die was al verkocht, en ik wil hem met verplaatsbare cantle dus ga ws wel voor een nieuwe. Dit omdat paardlief echt maat 1 moet hebben, maar zeker bij een sprongetje en wat kortere beugels zit een maat 2 beter
darkadia schreef:Ik ga half juni een testrit maken op de Notting Hill en als die bevalt ga ik die kopen voor mij paardje. Zo niet, dan ga ik ook Teteltee laten komenmaar ik denk zomaar dat dat weleens het zadel kan zijn voor ons.
JoycexEnya schreef:hallo,
Ik heb heel lang geleden ooit eens hier gereageerd.
Ik weet niet of er mensen zijn met een Barefoot cherokee, zoja hoor ik graag ervaringen.
Ik ben van boomloos naar boom overgestapt en nu wil ik toch weer over op boomloos, voor me gevoel fijner aangezien die vaak passen